Twierdza
Rada Osady
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 500 dziennie.
Karczma
Umożliwia rekrutację bohaterów, zwiększa morale garnizonu oraz dostarcza informacji o przeciwniku. Im więcej karczm w królestwie, tym dane są dokładniejsze.
Koszt: 5 500
Gildia Magów
Poziom 1
Umożliwia zakup Księgi Czarów oraz naucza pięciu czarów pierwszego poziomu.
Koszt: 5 5 2000
Targowisko
Umożliwia kupno, sprzedaż i wymianę zasobów. Im więcej targowisk w królestwie, tym kurs jest bardziej korzystny.
Koszt: 5 500
Kuźnia
Umożliwia zakup Wozu z Amunicją.
Koszt: 5 1000
Fort
Otacza miasto murem.
Koszt: 20 20 5000
Rada Miasta
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 1000 dziennie.
Koszt: 2500
Gildia Magów
Poziom 2
Dodaje cztery czary drugiego poziomu.
Koszt: 5 5 4 4
4 4 1000
Magazyn
Zasobów
Dostarcza 1 i 1 dziennie.
Koszt: 5 5000
Cytadela
Zwiększa o 50% przyrost jednostek. Dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji.
Koszt: 5 2500
Ratusz
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 2000 dziennie.
Koszt: 5000
Gildia Magów
Poziom 3
Dodaje trzy czary trzeciego poziomu.
Koszt: 5 5 6 6
6 6 1000
Zamek
Dwukrotnie zwiększa przyrost jednostek. Dodaje 2 wieże i umacnia mury miasta.
Koszt: 10 10 5000
Kapitol
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 4000 dziennie.
Koszt: 10000
Targowisko
Kuźnia
Fort
Pomnik Wodza
Zwiększa przyrost stworzeń o 50%, dostarcza codziennie 5000 oraz zwiększa o 20 atak bohatera broniącego miasta podczas oblężeń.
Koszt: Graal
Gildia
Najemników
Pozwala wymieniać jednostki na zasoby.
Koszt: 1000
Duży Warsztat
Pozwala produkować Balisty.
Koszt: 5 1000
Podziemny Tunel
Umożliwia ucieczkę z miasta podczas oblężenia.
Koszt: 5 5 2000
Sale Walhalli
Zwiększają o 1 zdolność ataku bohaterów, którzy odwiedzą miasto.
Koszt: 1000
Fort
Otacza miasto murem.
Koszt: 20 20 5000
Koszary Goblinów
Pozwala rekrutować Gobliny.
Koszt: 5 5 200
Ul. Koszary
Goblinów
Pozwala rekrutować Hobgobliny.
Koszt: 5 5 1000
Wilczy Wybieg
Pozwala rekrutować Wilczych Jeźdźców.
Koszt: 10 5 1000
Chata
Zwiększa przyrost Goblinów i Hobgoblinów o 8 tygodniowo.
Koszt: 1000
Wieża Orków
Pozwala rekrutować Orków.
Koszt: 5 5 1000
Kuźnia
Ulepszony
Wilczy Wybieg
Pozwala rekrutować Wilczych Rycerzy.
Koszt: 5 5 1000
Gildia Magów
Poziom 2
Fort Ogrów
Pozwala rekrutować Ogry.
Koszt: 20 2000
Ulepszona
Wieża Orków
Pozwala rekrutować Uruków.
Koszt: 2 2 1000 >
Gniazdo na
Urwisku
Pozwala rekrutować Roki.
Koszt: 10 2500
Ulepszony
Fort Ogrów
Pozwala rekrutować Ogrzych Szamanów.
Koszt: 5 5 5 2000
Grota Cyklopów
Pozwala rekrutować Cyklopy.
Koszt: 20 20
3500
Siedlisko
Behemotów
Pozwala rekrutować Behemoty.
Koszt: 10 10 10
10000
Ul. Gniazdo
na Urwisku
Pozwala rekrutować Ptaki Gromu.
Koszt: 5 5 2000
Ulepszona Grota
Cyklopów
Pozwala rekrutować Cyklopy Królewskie.
Koszt: 5 5 3000
Ul. Siedlisko
Behemotów
Pozwala rekrutować Starożytne Behemoty.
Koszt: 10 10 20
15000