Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Diabły i podziemia

Na kartach historii Erathii nie ma wzmianki o upadku Steadweak. Dzisiaj rozpoczynamy kampanię która to zmieni. Erathia już nigdy nie będzie wpływać na naszą ekonomię i religię. Wykorzystajmy element zaskoczenia i odnieśmy spektakularne zwycięstwo!

1. Diabelski plan


Południowo-zachodnie wybrzeże Erathii zasiedlone jest przez dużą populację elfów. Zielone i złote smoki, które także zamieszkują te ziemie, znacznie powiększają ich potęgę militarną. Zanim podbijemy wymienione rejony i otworzymy sobie drogę do Steadwick, musimy wybić do nogi wszystkie smoki. Nasi sprzymierzeńcy, wojownicy Kreegan z królestwa Eeofol poprosili o honor wykonania tej misji. Kreeganie to dobrzy żołnierze, ta rzeź z pewnością sprawi im radość...


Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

Pokonanie potwora - Złote Smoki
Utrata wszystkich miast i bohaterów
Zaklęcie PogromcaZbroja cudów100 diablików

Sojusz

Wróg

Rozmiar mapy

Poziom trudności mapy

BrązowyCzerwonyŁatwy (80%)

Dzień 1

Nasze sprawy mają się dobrze. Udało się nam otworzyć wulkan i zbudować fort w odludnym lesie rosnącym zaraz przy granicy Erathii. Prace nad tunelem prowadzącym do stolicy wroga posuwają się szybko. Twoim obecnym zadaniem jest zaatakowanie sprzymierzeńców Erathii - Elfów z AvLee.

Królowa Złotych Smoków to potężny sprzymierzeniec AvLee. Musisz odnaleźć jej legowisko i ją zniszczyć. To znacznie osłabi AvLee, a dla nas droga do Erathii stanie otworem. Odejdź teraz i powróć w chwale!



2. Przełom


Raporty wywiadu informują o Enrothiańskiej flocie wojennych statków, które przybiły do południowego wybrzeża Erathii. Z pewnych źródeł wiemy jednak, że flotą z pewnością nie dowodzi król Roland Żelazna Pięść. Nasze plany nie ulegają więc zmianom. Zaczynamy naszą ostatnią fazę podziemnej inwazji w celu umocnienia naszych pozycji wzdłuż północno-zachodniego wybrzeża. W razie nagłych problemów możemy szybko przerzucić posiłki z Nighon. Ostatnie z tuneli są już gotowe, będziesz więc miał taktyczną przewagę.


Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

Pokonanie wrogów
Utrata wszystkich miast i bohaterów
Kolumna oczuGildia magów 1. poziomuAkademia wojny

Sojusz

Wróg

Wielkość mapy

Poziom trudności mapy

BrązowyCzerwonyŁatwy (80%)

Dzień 1

Gdy ruszyliśmy wgłąb tuneli, odkryliśmy kolonię, która została rzekomo dawno temu zniszczona. Jeżeli udałoby sie nam 'przekonać' kolonię do współpracy, mogłaby dostarczać dodatkowe wojska do zabezpieczenia miast znajdujących się na powierzchni.

Mamy agenta, który zamieszkuje położoną niedaleko wysepkę i szpieguje dla nas okoliczne miasta. Odnajdź go, a dostarczy ci wielu ważnych informacji.

Dzień 8

Zbliża się jeden z twoich doradców. "Otrzymaliśmy raport mówiący, że okręty z Enroth zakotwiczyły u południowych wybrzeży Erathii. W chwili obecnej nie wiemy, kto dowodzi flotą, jednak mamy wiadomość z pewnego źródła, że nie może to być Roland Ironfist."

Dzień 22

Zbliża się jeden z twoich doradców. "Wieści nie są pomyślne. Siły enrothiańskie dowodzone są przez Katarzynę Ironfist, córkę niedawno zmarłego króla Erathii. Katarzyna dowodzi znacznymi siłami i zdążyła się już umocnić wzdłuż wybrzeża. Jeżeli się nie pośpieszymy, królowa może osiągnąć Steadwick przed nami."



3. Upadek Steadwick



Katarzyna Żelazna Pięść otrzymała pomoc z Brakady i AvLee. Wie, że zbliżamy się do Steadwick, musimy więc zająć miasto przed jej przybyciem. Kiedy już stolica Erathii będzie w naszych rękach, nawet sama Katarzyna nam jej nie wyrwie.



Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

Zdobycie miasta Steadwick
Przekroczenie limitu czasowego
(3 miesiace)
Rozpoczynasz bohaterami ze scenariusza "Diabelski plan"Rozpoczynasz bohaterami ze scenariusza "Przełom"

Sojusz

Wróg

Wielkość mapy

Poziom trudności mapy

BrązowyCzerwonyPrzeciętny (100%)

Dzień 1

Jak na razie radzisz sobie doskonale. Udało ci się spustoszyć wschodnią Erathię i znajdujesz się w bliskiej odległości od jej stolicy — Steadwick. Musisz ją szybko podbić!

Brakada i AvLee wysłały posiłki Królowej Katarzynie, która zbliża się ze znaczną armią z południa. Musimy zdobyć stolicę, zanim nadejdzie!

Dzień 7

Otrzymujesz właśnie raport dotyczący postępów wojsk Królowej Katarzyny. Siły z Nighonu i Eofolu starają się opóźnić przemarsz jej wojsk, ale nie będą w stanie ich zatrzymać na dłużej niż dwa, trzy miesiące.

Dzień 29

Otrzymujesz raport z południowego frontu. Siły Królowej zostały zatrzymane, dając ci jakieś dodatkowe dwa miesiące na zdobycie stolicy. Ponieślismy jednak znaczące straty, więc nie pozwól, aby nasze poświęcenie poszło na marne.

Dzień 57

Otrzymujesz raport z południowego frontu. Nasze siły ciągle starają się powstrzymać armię wroga, jednak Królowa stale posuwa się na północ. Masz w najlepszym razie jeszcze trzy, cztery tygodnie zanim Katarzyna osiągnie Steadwick.

Dzień 71

Wojska Katarzyny kontynuują swój pochód, jej armia jest o dwa tygodnie drogi stąd. Jeżeli się nie pospieszysz, nie uda się nam przygotować stolicy do obrony.

Dzień 78

Wojska Katarzyny są o siedem dni drogi stąd! Jeżeli się nie pospieszysz, dojdą do Steadwick przed tobą i wszystko będzie stracone!.

Dzień 85

Tego ranka potężna armia pod dowództwem Królowej Katarzyny Ironfist dotarła do Steadwick. Nie mamy wyboru, musimy się wycofać. Zawiodłeś nas... całkowicie
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes III". Redakcja, kontakt