Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Pieśń dla ojca

Ostatnim krokiem do uwolnienia Erathii jest wygnanie Deyji z powrotem na ich ziemie. Może to okazać się bardzo trudnym zadaniem zważając na to iż na czele ich wojsk stoi zmarły Król Gryphonheart.

1. Bezpieczne przejście


Po odbiciu Steadwick moje lęki umocniły się. Mój ojciec nie zmarł śmiercią naturalną. Został otruty. Śledztwo przeprowadzone przez generała Morgana przed wybuchem wojny nie dostarczyło żadnych konkretnych faktów, ale teraz już wiem, iż nekromanci szukając dowódcy dla swych armii wskrzesili mojego ojca. Po zabiciu króla Vilmara przejął on pełną kontrolę nad armią, a także ich tron. Teraz zbliżają się do nas. Sami nie są już w stanie kontrolować monstrum, które stworzyli. Jako gest dobrej woli wysłali do mnie posłańca, który ma ujawnić mi, kto zabił mojego ojca. Muszę odnaleźć posłańca i zapewnić mu bezpieczeństwo.



Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

(brak)
Przeniesienie artefaktu Medal męża stanu do miasta Highcastle
Utrata bohatera Nimbus
Buty przyspieszeniaLogistyka na poziomie podstawowym2500

Sojusz

Wróg

Rozmiar mapy

Poziom trudności mapy

CzerwonyPurpurowyTrudny (130%)

Dzień 1

Nimbus posiada dowody dotyczące zabójstwa Króla Gryphonhearta. Musi do nas bezpiecznie dotrzeć, albo nigdy nie poznamy prawdy. Przyprowadź go do zamku!



2. Zjednoczony front


Jestem zmęczona wojną, tak jak nekromanci. Zgodziliśmy się, iż będziemy współpracować próbując zniszczyć króla Gryphonhearta. Nigdy nie przypuszczałam, iż będę walczyć u boku nekromanty, ale już od dziś nasze kuźnie produkują broń dla ich armii. Być może z ich pomocą oraz zjednoczonymi siłami Avlee i Brakady uda nam się zepchnąć nieumarłych poza granice Erathii.



Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

(brak)
Pokonanie wrogów
Utrata wszystkich miast i bohaterów
35 Gryfów królewskich35 Żelaznych golemów35 Wysokich elfów

Sojusz

Wróg

Wielkość mapy

Poziom trudności mapy

CzerwonyPurpurowyTrudny (130%)

Dzień 1

Nigdy dotąd nie zdarzyło się w Erathii, by cztery narody walczyły pod jedną flagą. Dzisiaj maszerujemy przeciwko armii nieumarłych, mając część z nich również po swojej stronie. Choć wydaje się to dziwne, jest to jedyny sposób na pokonanie Deyji.

Aby wygrać, musisz posiadać pełną kontrolę nad całym obszarem. Powodzenia! Liczymy na ciebie.



3. Za króla i ojczyznę


Pozostałości armii dowodzonej przez mojego ojca schroniły się w Nekropolis. Nie możemy jednak niedoceniać jego legionów. Czeka nas trudna bitwa, ale poprowadzę nasze wojska do boju osobiście. Muszę podporządkować się bezwzględnie jednemu rozkazowi - lord Haart nie może zostać zabity! To on jest zdrajcą. Informacje dostarczone przez nekromantów zostały potwierdzone. Lord Haart należał do tajnego stowarzyszenia dowodzonego przez króla Vilmara. Posiadając pełny dostęp do zamku nie miał żadnych trudności z otruciem mojego ojca. Na rozkaz Vilmara miał się zemścić za to, iż nekromanci wygnani zostali z Erathii. Względem tego zdrajcy mam specjalne plany.




Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

Pokonanie wrogów
Utrata bohaterów: Lord Haart lub Katarzyna
Helm boskich mocyKsięga magii ziemiKapelusz czarodzieja

Sojusz

Wróg

Wielkość mapy

Poziom trudności mapy

CzerwonyPurpurowyTrudny (130%)

Dzień 1

Celem ataku jest miasto, w którym znajduje się grobowiec Króla Gryphonhearta oraz miasto, w którym znajduje się Król w chwili obecnej. Oba miasta muszą zostać zdobyte, albo nigdy nie pozbawimy Gryphonhearta władzy.

Zakończenie

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes III". Redakcja, kontakt