Nekropolia
Rada Osady
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 500 dziennie.
Karczma
Umożliwia rekrutację Bohaterów, zwiększa morale garnizonu oraz dostarcza informacji o przeciwniku. Im więcej karczm w królestwie, tym dane są dokładniejsze.
Koszt: 5 500
Gildia Magów
Poziom 1
Umożliwia zakup Księgi Czarów oraz naucza pięciu czarów pierwszego poziomu.
Koszt: 5 5 2000
Targowisko
Umożliwia kupno, sprzedaż i wymianę zasobów. Im więcej targowisk w królestwie, tym kurs jest bardziej korzystny.
Koszt: 5 500
Kuźnia
Umożliwia zakup Namiotu Medyka.
Koszt: 5 1000
Fort
Otacza miasto murem.
Koszt: 20 20 5000
Rada Miasta
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 1000 dziennie.
Koszt: 2500
Gildia Magów
Poziom 2
Dodaje cztery czary drugiego poziomu.
Koszt: 5 5 4 4
4 4 1000
Magazyn
Zasobów
Dostarcza 1 1 dziennie.
Koszt: 5 5000
Cytadela
Zwiększa o 50% przyrost jednostek. Dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji.
Koszt: 5 2500
Ratusz
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 2000 dziennie.
Koszt: 5000
Gildia Magów
Poziom 3
Dodaje trzy czary trzeciego poziomu.
Koszt: 5 5 6 6
6 6 1000
Zamek
Dwukrotnie zwiększa przyrost jednostek. Dodaje 2 wieże i umacnia mury miasta.
Koszt: 10 10 5000
Kapitol
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 4000 dziennie.
Koszt: 10000
Gildia Magów
Poziom 4
Dodaje dwa czary czwartego poziomu.
Koszt: 5 5 8 8
8 8 1000
Stocznia
Umożliwia budowę okrętów.
Koszt: 20 2000
Fort
Gildia Magów
Poziom 1
Więzienie Dusz
Zwiększa przyrost stworzeń o 50%, dostarcza codziennie 5000 oraz zwiększa zdolność Nekromancji o 20% u każdego bohatera, który posiada ten talent.
Koszt: Graal
Gildia Magów
Poziom 5
Dodaje jeden czar piątego poziomu.
Koszt: 5 5 10 10
10 10 1000
Całun Ciemności
Sprawia, że miasto staje się niewidoczne dla przeciwnika.
Koszt: 1000
Nekromatron
Zwiększa o 10% zdolność Nekromancji każdego bohatera, który posiada ten talent.
Koszt: 1000
Fort
Przeklęta Świątynia
Pozwala rekrutować Szkielety.
Koszt: 5 5 400
Ul. Przeklęta
Świątynia
Pozwala rekrutować Kościeje.
Koszt: 5 5 1000
Szkieletornia
Umożliwia zamianę jednostek na Szkielety. Hydry i Smoki zamieniane są w Kościane Smoki.
Koszt: 1000
Cmentarz
Pozwala rekrutować Ożywieńców.
Koszt: 5 1000
Gildia Magów
Poziom 1
Ulepszony
Grobowiec Dusz
Pozwala rekrutować Upiory.
Koszt: 5 5 1500
Rozkopane Groby
Zwiększa przyrost Szkieletów i Kościejów o 6 tygodniowo.
Koszt: 1000
Ulepszony
Cmentarz
Pozwala rekrutować Zombie.
Koszt: 5 5 1000
Dworek
Pozwala rekrutować Wampiry.
Koszt: 5 5 2000
Mauzoleum
Pozwala rekrutować Lisze.
Koszt: 10 10 2000
Ulepszony
Grobowiec Dusz
Pozwala rekrutować Upiory.
Koszt: 5 1500
Ulepszony
Dworek
Pozwala rekrutować Wampirzych Lordów.
Koszt: 5 10
10 2000
Sale Ciemności
Pozwala rekrutować Czarnych Jeźdźców.
Koszt: 10 10 6000
Ulepszone
Mauzoleum
Pozwala rekrutować Arcylisze.
Koszt: 5 5 2000
Smocza Krypta
Pozwala rekrutować Kościane Smoki.
Koszt: 5 5 5 5
5 5 10000
Ulepszone
Sale Ciemności
Pozwala rekrutować Upiornych Rycerzy.
Koszt: 5 5 2 2
2 2 3000
Ulepszona
Smocza Krypta
Pozwala rekrutować Upiorne Smoki.
Koszt: 5 5 20
15000