Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Loch


Troglodyta
Atak4
Obrona3
Obrażenia1-3
Zdrowie5
Szybkość4
Przyrost14
Piekielny troglodyta
Atak5
Obrona4
Obrażenia1-3
Zdrowie6
Szybkość5
Przyrost14
Ruch: naziemnyWalka: wręcz
Koszt: 50
Specjalne:
  • Odporny na oślepienie
Ruch: naziemnyWalka: wręcz
Koszt: 65
Specjalne:
  • Odporny na oślepienie
Typowa jednostka pierwszego poziomu. Jedyna wyróżniająca się cecha to odporność na oślepienie. Pewnie dlatego, że troglodyci i tak są ślepi i atakują na węch, tudzież inną echolokację. W sumie to takie przerośnięte tresowane krety bojowe. Ulepszenie, nie wiedzieć czemu, zwie się piekielnym. Może podczas tego procesu się ich podpieka, ażeby osiągnęli ładną, czerwoną barwę.


Harpia
Atak6
Obrona5
Obrażenia1-4
Zdrowie14
Szybkość6
Przyrost8
Harpia wiedźma
Atak6
Obrona6
Obrażenia1-4
Zdrowie14
Szybkość9
Przyrost8
Ruch: lotWalka: wręcz
Koszt: 130
Specjalne:
  • Atakuje i wraca na miejsce
  •  
Ruch: lotWalka: wręcz
Koszt: 170
Specjalne:
  • Atakuje i wraca na miejsce
  • Powstrzymuje kontratak
Czarnoksiężnicy, jak wiadomo, lubią dziwaczne krzyżówki. Tym razem, nie wiedzieć czemu, skrzyżowali kobietę z sępem. Wygląda na dość zirytowaną, ale w sumie trudno się dziwić. Po ulepszeniu zyskuje brak kontrataku, co w połączeniu z powrotem na miejsce po ataku czyni harpię w pewnym sensie jednostką strzelającą z ograniczonym zasięgiem. Ulepszenie również dodaje jej... ręce. Więc może sobie ufarbować irokeza.


Złe oko
Atak9
Obrona7
Obrażenia3-5
Zdrowie22
Szybkość5
Przyrost7
Obserwator
Atak10
Obrona8
Obrażenia3-5
Zdrowie22
Szybkość7
Przyrost7
Ruch: naziemnyWalka: strzela (12)
Koszt: 250
Specjalne:
  • Brak kar w walce wręcz
Ruch: naziemnyWalka: strzela (24)
Koszt: 280
Specjalne:
  • Brak kar w walce wręcz
Złe oko składa się z oka właściwego, masy okołoocznej, i macek. Oko jest wielofunkcyjne - może strzelić laserem z oka, albo macnąć macką. Złe oko, wbrew pozorom, nie ulepsza się do Bardzo Złego Oka, ale do Obserwatora. Może dlatego, że wyrastają mu dodatkowe oczka na minimackach. Zwykłych macek również przybywa. Ogólnie rzecz biorąc, takie oko to gratka dla każdego miłośnika solidnych kreatur strzelających, tudzież osobliwych japońskich filmów animowanych.


Meduza
Atak9
Obrona9
Obrażenia6-8
Zdrowie25
Szybkość5
Przyrost4
Meduza królewska
Atak10
Obrona10
Obrażenia6-8
Zdrowie30
Szybkość6
Przyrost4
Ruch: naziemnyWalka: strzela (4)
Koszt: 300
Specjalne:
  • Brak kar w walce wręcz
  • Zamienia w kamień (20% szans)
Ruch: naziemnyWalka: strzela (8)
Koszt: 330
Specjalne:
  • Brak kar w walce wręcz
  • Zamienia w kamień (20% szans)
Od czasów Wojny o Sukcesję wiele wesołych wynaturzeń zdezerterowało z armii czarnoksiężników, więc na wolne miejsce zostały zaproszone meduzy. Ponieważ podczas walki wręcz mają szansę na zamianę przeciwnika w kamień, logicznym jest, że dostały łuki, aby nie musiały tego robić. Niestety, nie zostały poinformowane, że przydałoby się wziąć na pole bitwy więcej niż cztery strzały na kobieto-węża. Jest to jedyna jednostka w grze, która ma realną szansę na zużycie całej amunicji w ciągu przeciętnej bitwy. Ulepszone zabierają aż po osiem strzał, co już powinno wystarczyć. A jeśli nie, to oczywiście zawsze można odwiedzić kuźnię i zakupić... balistę, bo rzecz jasna zamek z jednostką z najmniejszą liczbą strzał nie splami się produkcją wozów z amunicją.


Minotaur
Atak14
Obrona12
Obrażenia12-20
Zdrowie50
Szybkość6
Przyrost3
Minotaur królewski
Atak15
Obrona15
Obrażenia12-20
Zdrowie50
Szybkość8
Przyrost3
Ruch: naziemnyWalka: wręcz
Koszt: 500
Specjalne:
  • Wysokie morale (nigdy nie spada poniżej 1)
Ruch: naziemnyWalka: wręcz
Koszt: 575
Specjalne:
  • Wysokie morale (nigdy nie spada poniżej 1)
Minotaury z czarnoksiężnikami trzymają się od zawsze, i tak im z tym dobrze, że zawsze są wesołe. Zawsze. Nawet jak będą w armii z nekropolitalną orkiestrą dętą, zawartością parlamentu i najnowszym pomysłem Tarnooba. Więc wesoło i radośnie prą do przodu i traktują wrogów toporami. Ulepszenie nie robi w ich przypadku wielkiej różnicy, aczkolwiek bonus do szybkości zawsze się przyda.


Mantikora
Atak15
Obrona13
Obrażenia14-20
Zdrowie80
Szybkość7
Przyrost2
Chimera
Atak16
Obrona14
Obrażenia14-20
Zdrowie80
Szybkość11
Przyrost2
Ruch: lotWalka: wręcz
Koszt: 850
Specjalne:
    brak
Ruch: lotWalka: wręcz
Koszt: 1050
Specjalne:
  • Paraliżujący jad (20% szans)
Tym razem czarnoksiężnicy przeszli samych siebie. Lew ze skrzydłami nietoperza i ogonem skorpiona to naprawdę doskonały pokaz geniuszu i szaleństwa w jednym. Niestety, jakkolwiek imponująca nie byłaby ta hybryda, w porównaniu z konkurencją na poziomie 6 wypada dość blado. Ulepszenie dostaje znacznego przyspieszenia, a także paraliżujący atak... Ale paraliżujący tylko czasami, bo z takimi wynaturzeniami nigdy nic nie wiadomo.


Czerwony smok
Atak19
Obrona19
Obrażenia40-50
Zdrowie180
Szybkość11
Przyrost1
Czarny smok
Atak25
Obrona25
Obrażenia40-50
Zdrowie300
Szybkość15
Przyrost1
Ruch: lotWalka: wręcz
Koszt: 2500 +1
Specjalne:
  • Atak zionięciem (przez 2 pola)
  • Odporny na czary poziomu 1-3
  •  
Ruch: lotWalka: wręcz
Koszt: 4000 +2
Specjalne:
  • Atak zionięciem (przez 2 pola)
  • Odporny na wszystkie zaklęcia
  • +50% obrażeń zadawanych Tytanom
Smok czarny, los marny, jak rzekł poeta, zanim zeżarł go smok. Ale zacznijmy od czerwonego, jak rzekł smok, zabierając się za poetę. Czerwony to typowy smok: lata, zieje ogniem, (prawie) odporny na magię. Czarny jak wyżej, tylko jeszcze bardziej. Najwięcej punktów życia w grze (na równi z tytanami, których bardzo nie lubią z tego powodu, i z wzajemnością). Całkowita odporność na magię. W sumie może i są nieco słabsze od przepakowancyh archaniołów, ale za to bardziej majestatyczne. I z tradycjami, a to też się liczy. No i nie implodują na polu bitwy nagle a niespodziewanie.

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes III". Redakcja, kontakt