Bastion
Rada Osady
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 500 dziennie.
Karczma
Umożliwia rekrutację bohaterów, zwiększa morale garnizonu oraz dostarcza informacji o przeciwniku. Im więcej karczm w królestwie, tym dane są dokładniejsze.
Koszt: 5 500
Gildia Magów
Poziom 1
Umożliwia zakup Księgi Czarów oraz naucza pięciu czarów pierwszego poziomu.
Koszt: 5 5 2000
Targowisko
Umożliwia kupno, sprzedaż i wymianę zasobów. Im więcej targowisk w królestwie, tym kurs jest korzystniejszy.
Koszt: 5 500
Kuźnia
Umożliwia zakup Namiotu Medyka.
Koszt: 5 1000
Fort
Otacza miasto murem.
Koszt: 20 20 5000
Rada Miasta
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 1000 dziennie.
Koszt: 2500
Gildia Magów
Poziom 2
Dodaje cztery czary drugiego poziomu.
Koszt: 5 5 4 4
4 4 1000
Magazyn
Zasobów
Dostarcza 1
dziennie.
Koszt: 5 5000
Cytadela
Zwiększa o 50% przyrost jednostek. Dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji.
Koszt: 5 2500
Ratusz
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 2000 dziennie.
Koszt: 5000
Gildia Magów
Poziom 3
Dodaje trzy czary trzeciego poziomu.
Koszt: 5 5 6 6
6 6 1000
Magiczny
Staw
Dostarcza cotygodniowo losową liczbę surowców.
Koszt: 2 2 2 2
2 2 2000
Zamek
Dwukrotnie zwiększa przyrost jednostek. Dodaje 2 wieże i umacnia mury miasta.
Koszt: 10 10 5000
Kapitol
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 4000 dziennie.
Koszt: 10000
Gildia Magów
Poziom 4
Dodaje dwa czary czwartego poziomu.
Koszt: 5 5 8 8
8 8 1000
Fontanna
Szczęścia
Podczas oblężenia zwiększa o 2 szczęście bohatera dowodzącego garnizonem.
Koszt: 10 1500
Duchowy Strażnik
Zwiększa przyrost stworzeń o 50%, dostarcza codziennie 5000 oraz zwiększa szczęście wszystkich sojuszniczych bohaterów o 2.
Koszt: Graal
Gildia Magów
Poziom 5
Dodaje jeden czar piątego poziomu.
Koszt: 5 5 10 10
10 10 1000
Fort
Otacza miasto murem.
Koszt: 20 20 5000
Stajnie
Centaurów
Pozwala rekrutować Centaury.
Koszt: 5 500
Ulepszone Stajnie
Centaurów
Pozwala rekrutować Centaury Bojowe.
Koszt: 5 1000
Chata Krasnoludów
Pozwala rekrutować Krasnoludy.
Koszt: 5 1000
Gospodarstwo
Pozwala rekrutować Leśne Elfy.
Koszt: 10 1500
Gildia Górnicza
Zwiększa przyrost Krasnoludów i Krasnoludzkich Wojowników o 4 tygodniowo.
Koszt: 1000
Ulepszona Chata
Krasnoludów
Pozwala rekrutować Krasnoludzkich Wojowników.
Koszt: 5 1000
Ulepszone Gospodarstwo
Pozwala rekrutować Wysokie Elfy.
Koszt: 10 1500
Magiczne Źródło
Pozwala rekrutować Pegazy.
Koszt: 10 2000
Zagajnik
Pozwala rekrutować Drzewce.
Koszt: 2500
Skarbiec
Zwiększa o 10% ilość złota zgromadzonego na początku tygodnia.
Koszt: 5 10 5000
Gidia Magów
Poziom 1
Polana Jednorożców
Pozwala rekrutować Jednorożce.
Koszt: 5 5 10
4000
Ulepszone
Magiczne Źródło
Pozwala rekrutować Srebrne Pegazy.
Koszt: 5 2000
Gildia Magów
Poziom 2
Umożliwia zakup Balisty.
Koszt: 5 1000
Smocze Urwiska
Pozwala rekrutować Zielone Smoki.
Koszt: 30