Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Neutralne


Żywiołak Powietrza
Atak9
Obrona9
Obrażenia2-8
Zdrowie25
Szybkość7
Przyrost6
Żywiołak Wody
Atak8
Obrona10
Obrażenia3-7
Zdrowie30
Szybkość5
Przyrost6
Ruch: naziemnyWalka: wręcz
Koszt: 250
Specjalne:
  • Żywiołak (niewrażliwy na efekty działające tylko na jednostki żywe oraz na zaklęcia umysłu i morale)
  • Otrzymuje podwójne obrażenia od zaklęć: Piorun, Łańcuch Piorunów, Armagedon
  • Niewrażliwy na Deszcz Meteorytów
  • +100% obrażeń zadawanych Żywiołakom Ziemi

Ruch: naziemnyWalka: wręcz
Koszt: 300
Specjalne:
  • Żywiołak (niewrażliwy na efekty działające tylko na jednostki żywe oraz na zaklęcia umysłu i morale)
  • Otrzymuje podwójne obrażenia od zaklęć magii ognia
  • Niewrażliwy na Lodowy Pocisk i Strefę Zimna
  • +100% obrażeń zadawanych Żywiołakom Ognia
Skrzyżowanie przypakowanego brodacza z tornadem. Rozrzut obrażeń ma tak wielki, że nie wiadomo, czy chce uśmiercać wrogów, czy też ich przytulać.
Trochę obślizgły humanoid płci żeńskiej, trochę ryba (tudzież inny wąż morski). Może zdzielić ogonem po twarzy. Po zejściu śmiertelnym zmienia się w kałużę.


Żywiołak Ognia
Atak10
Obrona8
Obrażenia4-6
Zdrowie35
Szybkość6
Przyrost5
Żywiołak Ziemi
Atak10
Obrona10
Obrażenia4-8
Zdrowie40
Szybkość4
Przyrost4
Ruch: naziemnyWalka: wręcz
Koszt: 350
Specjalne:
  • Żywiołak (niewrażliwy na efekty działające tylko na jednostki żywe oraz na zaklęcia umysłu i morale)
  • Otrzymuje podwójne obrażenia od zaklęć: Lodowy Pocisk i Strefa Zimna
  • Niewrażliwy na magię ognia
  • +100% obrażeń zadawanych Żywiołakom Wody

Ruch: naziemnyWalka: wręcz
Koszt: 400
Specjalne:
  • Żywiołak (niewrażliwy na efekty działające tylko na jednostki żywe oraz na zaklęcia umysłu i morale)
  • Otrzymuje podwójne obrażenia od Deszczu Meteorytów
  • Niewrażliwy na Piorun, Łańcuch Piorunów i Armagedon
  • +100% obrażeń zadawanych Żywiołakom Powietrza
Samobieżna pochodnia. Można jej użyć do upieczenia czegoś mało ambitnego, na przykład krasnoluda.
Ktoś inteligentny ulepił bałwana z błota (miejmy nadzieję, że to było błoto). Ktoś bardziej inteligentny ożywił to coś. Po co? Nie wiadomo. Ale można to zawlec na pole bitwy.


Złoty Golem
Atak11
Obrona12
Obrażenia8-10
Zdrowie50
Szybkość5
Przyrost3
Diamentowy Golem
Atak13
Obrona12
Obrażenia10-14
Zdrowie60
Szybkość5
Przyrost2
Ruch: naziemnyWalka: wręcz
Koszt: 500
Specjalne:
  • Konstrukt (niewrażliwy na efekty działające tylko na jednostki żywe oraz na zaklęcia umysłu i morale)
  • Zmniejsza obrażenia od zaklęć o 85%
Ruch: naziemnyWalka: wręcz
Koszt: 750
Specjalne:
  • Konstrukt (niewrażliwy na efekty działające tylko na jednostki żywe oraz na zaklęcia umysłu i morale)
  • Zmniejsza obrażenia od zaklęć o 95%
Co można zrobić ze złotem? Zarekrutować wojsko, wynająć bohatera, wybudować coś fajnego... Ale ktoś zamiast tego zrobił golema ze złota. W stylu egipskim. Czyste marnotrawstwo. Żeby jeszcze robił coś ciekawego... Ale niestety to tylko typowy golem, może i trudny do zabicia, ale za to powolny, i trudno zdobyć ich dużą ilość.
Co może być większym marnotrawstwem od zrobienia kiepskiej jednostki ze złota? Na przykład zrobienie kiepskiej jednostki z diamentów. Diamenty są drogie. Diamentowy golem też jest drogi. I ma te same problemy co złoty golem. A za tę samą cenę można dostać np. cyklopa, który jest dużo bardziej użyteczny.


Balista
Atak10
Obrona10
Obrażenia2-3
Zdrowie250
Szybkość0
Przyrost-
Namiot Medyka
Atak0
Obrona0
Obrażenia0
Zdrowie75
Szybkość0
Przyrost-
Ruch: brakWalka: strzela (24)
Koszt: 2500
Specjalne:
  • Za każdy punkt ataku bohatera obrażenia rosną o kolejne 2-3
  • Konstrukt (niewrażliwy na efekty działające tylko na jednostki żywe oraz na zaklęcia umysłu i morale)
  • Machina wojenna (zakotwiczona, można mieć tylko jeden egzemplarz)
  • Podlega efektom umiejętności "Artyleria"
Ruch: brakWalka: brak
Koszt: 750
Specjalne:
  • Leczy jedną jednostkę na turę
  • Konstrukt (niewrażliwy na efekty działające tylko na jednostki żywe oraz na zaklęcia umysłu i morale)
  • Machina wojenna (zakotwiczona, można mieć tylko jeden egzemplarz)
  • Podlega efektom umiejętności "Pierwsza Pomoc"
Dodatkowa jednostka strzelająca? No, prawie... Strzela, i owszem. Ale słabo. I tam, gdzie jej się podoba. Żeby uzyskać jakąkolwiek użyteczność, przyda się umiejętność artylerii... I specjalizacja w balistach... I dużo, dużo ataku, oraz wysoki level. Tylko po co...? (te dwa pierwsze wymagania, rzecz jasna)
Namiot medyka prawdopodobnie zawiera medyka. Medyk niestety ma problemy z priorytetami, i na przykład zamiast wspomóc ledwo żywego smoka, może dodać jeden brakujący punkt życia jakiemuś nędznemu krasnoludowi. Można mu zmienić priorytety jeśli się ma umiejętność pierwszej pomocy, ale jest tyle ciekawszych umiejętności...


Wóz z Amunicją
Atak0
Obrona5
Obrażenia0
Zdrowie100
Szybkość0
Przyrost-
Katapulta
Atak10
Obrona10
Obrażenia0
Zdrowie1000
Szybkość0
Przyrost-
Ruch: brakWalka: brak
Koszt: 1000
Specjalne:
  • Dostarcza nieograniczonej amunicji jednostkom strzelającym
  • Konstrukt (niewrażliwy na efekty działające tylko na jednostki żywe oraz na zaklęcia umysłu i morale)
  • Machina wojenna (zakotwiczona, można mieć tylko jeden egzemplarz)
Ruch: brakWalka: strzela w mury zamku (24)
Koszt: brak
Specjalne:
  • Niszczy mury zamku
  • Konstrukt (niewrażliwy na efekty działające tylko na jednostki żywe oraz na zaklęcia umysłu i morale)
  • Machina wojenna (zakotwiczona, można mieć tylko jeden egzemplarz)
  • Podlega efektom umiejętności "Balistyka"
Wóz z amunicją zawiera amunicję. Tak na wypadek jakby się komuś skończyła podczas bitwy. Tylko w 99% przypadków się nie skończy. Jedyną jednostką, której to grozi względnie często jest meduza, więc oczywiście kowal w Lochu produkuje... balisty! Yay!
Katapulta robi to, czego można po niej oczekiwać. Oczywiście losowo. Bohaterowie posiadający umiejętność balistyki mogą celować... więc katapulta strzela trochę mniej losowo, ale tylko trochę. Za to z okazji, że katapulta zawsze rozpoczyna turę, można rzucić zaklęcie jako pierwszy.

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes III". Redakcja, kontakt