Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Artefakty

Broń


Topór centaura
Atak +2
Miecz rycerza śmierci
Atak +3
Większy korbacz gnolli
Atak +4
Niszczycielska maczuga ogrów
Atak +5
Miecz ognia piekielnego
Atak +6
Gladius tytanów
Atak +12
Obrona -3
Ognisty język czerwonego smoka
Atak +2
Obrona +2
Miecz sprawiedliwości
Wszystkie parametry +5

Tarcze


Tarcza krasnoludzkich władców
Obrona +2
Tarcza zionącej śmierci
Obrona +3
Puklerz króla gnolli
Obrona +4
Tarcza szalonego ogra
Obrona +5
Tarcza potępionych
Obrona +6
Tarcza strażnika niebios
Obrona +12
Atak -3

Tarcza ze smoczych łusek
Atak +3
Obrona +3
Tarcza lwiej odwagi
Wszystkie parametry +4

Hełmy


Hełm alabastrowego jednorożca
Wiedza +1
Czaszkowy hełm
Wiedza +2
Hełm chaosu
Wiedza +3
Korona najwyższego maga
Wiedza + 4
Hełm piekielnego sztormu
Wiedza +5
Hełm gromu
Wiedza +10 
Moc -2

Korona ze smoczych zębów
Wiedza +4
Moc +4
Hełm boskich mocy
Wszystkie parametry +6
Kapelusz czarodzieja
Udostępnia wszystkie zaklęcia 5 poziomu
Hełm wilka morskiego
Ruch na wodzie +5, udostępnia zaklęcia "Przyzwanie okrętu" i "Zniszczenie okrętu", chroni przed wirami

Zbroje


Zbroja ze skamieniałego drzewa
Moc +1
Klatka żebrowa
Moc +2
Kolczuga z łusek bazyliszka
Moc +3
Tunika króla cyklopów
Moc +4
Zbroja ognistej mocy
Moc +5
Pancerz tytana
Moc +10
Wiedza -2

Kolczuga ze smoczych łusek
Atak +4
Obrona +4
Zbroja cudów
Wszystkie parametry +1

Buty


Sandały świętego
Wszystkie parametry +2
Nagolenniki ze smoczych kości
Moc +1
Wiedza +1
Buty trupa
Efekty Nekromancji +15%
Buty odporności
Efekty Odporności na Magię +15%
Buty przyśpieszenia
Ruch na lądzie +6
Magiczne buty lewitacji
Umożliwiają chodzenie po wodzie

Naszyjniki


Naszyjnik boskiej mocy
Wszystkie parametry +3
Naszyjnik ze smoczych zębów
Moc +3
Wiedza +3
Amulet grabarza
Efekty Nekromancji +5%
Naszyjnik odporności
Efekty Odporności na Magię +5%
Medal męża stanu
Koszty poddania się -10%
Naszyjnik przyśpieszenia
Szybkość jednostek +1
Naszyjnik nawigatora
Ruch na wodzie +10
Amulet trzeźwego umysłu
Odporność na zaklęcie "Berserk"
Amulet magicznej wizji
Odporność na zaklęcie "Oślepienie"
Znak świętości
Odporność na zaklęcie "Klątwa"
Amulet życia
Odporność na zaklęcie "Fala śmierci"
Amulet śmierci
Odporność na zaklęcie "Zniszczenie nieumarłych"
Amulet wolnej woli
Odporność na zaklęcie "Hipnoza"
Amulet przeciwstawienia
Odporność na zaklęcia "Błyskawica" i "Łańcuch piorunów"
Amulet pamięci
Odporność na zaklęcie "Zapomnienie"

Pierścienie


Oprawione oko smoka
Atak +1
Obrona +1
Zastygłe oko smoka
Morale +1
Szczęście +1
Pierścień dyplomaty
Koszty poddania się -10%
Zaklęty pierścień
Wydłuża czas trwania zaklęć o 2 tury
Pierścień żywotności
Punkty życia jednostek +1
Pierścień życia
Punkty życia jednostek +1
Pierścień wędrowca
Szybkość jednostek +1
Pierścień płonącej siarki
+1 dziennie
Pierścień nieskończonych bogactw
+1 dziennie
Rękawice jeźdźca
Ruch na lądzie +3 (oczywiście, że to pierścień!)

Płaszcze


Płaszcz ze smoczych skrzydeł
Moc +2
Wiedza +2
Kaptur wampira
Efekty Nekromancji +10%
Opończa przeciwstawienia
Efekty Odporności na Magię +10%
Szarfa ambasadora
Koszty poddania się -30%
Zaklęty płaszcz
Wydłuża czas trwania zaklęć o 3 tury
Płaszcz zwinności
Szybkość jednostek +2
Płaszcz błyszczącego kryształu
+1 dziennie
Płaszcz odwrócenia
Nie pozwala na rzucanie zaklęć poziomów 3-5
Skrzydła anioła
Pozwala bohaterowi latać

Różności


Czterolistna koniczyna
Szczęście +1
Karty tarota
Szczęście +1
Statuetka szczęścia
Szczęście +1
Order męstwa
Morale +1, odporność na zaklęcia umysłu
Herb męstwa
Morale +1
Glejt męstwa
Morale +1
Duch opresji
Pozytywne Morale nie występuje podczas bitew
Klepsydra diabelskiej godziny
Pozytywne Szczęście nie występuje podczas bitew
Fiolka żywej krwi
Punkty życia jednostek +2
Magiczny znak
Regeneracja many +1 dziennie
Talizman many
Regeneracja many +2 dziennie
Magiczna kula many
Regeneracja many +3 dziennie
Statuetka poznania
Efekty Sokolego Wzroku +5%
Stoicki obserwator
Efekty Sokolego Wzroku +10%
Emblemat wiedzy
Efekty Sokolego Wzroku +15%
Elficki łuk z drzewa wiśni
Efekty Łucznictwa +5%
Cięciwa z grzywy jednorożca
Efekty Łucznictwa +10%
Anielskie strzały
Efekty Łucznictwa +15%
Złoty łuk
Brak kar za atak przez przeszkody oraz za dystans
Teleskop
Pole widzenia +1
Luneta
Pole widzenia +1
Kula przeciwstawienia
Nie pozwala na rzucanie zaklęć w bitwie
Kula osłabienia
Zdejmuje odporności jednostek
na zaklęcia
Kula stałości
Odporność na zaklęcie "Rozproszenie"
Kula firmamentów
Obrażenia od zaklęć powietrza +50%
Kula żywiołu ziemi
Obrażenia od zaklęć ziemi +50%
Kula płonącego ognia
Obrażenia od zaklęć ognia +50%
Kula Sztormów
Obrażenia od zaklęć wody +50%
Księga magii powietrza
Udostępnia wszystkie zaklęcia magii powietrza
Księga magii ziemi
Udostępnia wszystkie zaklęcia magii ziemi
Księga magii ognia
Udostępnia wszystkie zaklęcia magii ognia
Księga magii wody
Udostępnia wszystkie zaklęcia magii wody
Zwój z  zaklęciem
Udostępnia jedno, określone zaklęcie
Nogi legionisty
Przyrost jednostek 2 poziomu +5
Lędźwie legionisty
Przyrost jednostek
3 poziomu +4
Tors legionisty
Przyrost jednostek
4 poziomu +3

Ręce legionisty
Przyrost jednostek 5 poziomu +2
Głowa legionisty
Przyrost jednostek
6 poziomu +1
Kajdany wojny
Nie pozwalają uciec z pola bitwy
Bezdenny tygiel rtęci
+1 dziennie
Samonapełniający się wóz drewna
+1 dziennie
Samonapełniający się wóz rudy
+1 dziennie
Bezdenny mieszek złota
+500 dziennie
Bezdenna sakiewka złota
+750 dziennie
Bezdenny worek złota
+1000 dziennie

Specjalne


Księga magii
Umożliwia rzucanie zaklęć.
Bohaterowie magii (oraz Alchemicy i Rycerze Śmierci) zaczynają z nią grę. Pozostali bohaterowie mogą ją zakupić w gildiach magii za 500.

Graal
Może zostać "wymieniony" w dowolnym mieście na unikalny dla danej frakcji budynek, dający +5000, +50% do bazowego przyrostu stworzeń oraz dodatkową premię, zależną od frakcji. Przed tym nie daje bohaterowi żadnej premii.
Puszka Pandory
Może zawierać wszystko - artefakty, zasoby, doświadczenie, zaklęcia, a także przeciwników w dowolnej ilości. Może więc również okazać się pułapką. Po zebraniu z mapy przygody znika i nie pojawia się w ekwipunku.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes III". Redakcja, kontakt