Ziarna Niechęci
Wrogowie zostali wygnani z naszych ziem. Nadchodzi czas odbudowy. Faruk Welnin zdecydował się na zawsze uwolnić sporne ziemie od panowania Erathii i Avlee.1. Graal
Po raz pierwszy w historii Spornych Ziem ludzie i elfy walczyli ramię w ramię w obronie swych siedzib. Lecz gdy opadnie radość, powróci dawna nienawiść i groźba wybuchu wojny domowej. Przyszedł czas, by zastanowić się nad przyszłością Spornych Ziem. Jeśli nasza walka o niepodległość ma przynieść trwałe zwycięstwo, potrzeba czegoś więcej niż tylko silnej armii. Musisz odszukać Graal zaginiony gdzieś w zaczarowanej krainie, gdzie jednorożce rozmawiają z drzewami.
Dzień 1 | Kiedy gromadzisz swoje siły, aby odnaleźć Graala, dochodzą cię słuchy, że siły Erathii i AvLee mobilizują się w celu przeszkodzenia ci w walce o niepodległość. Właściwie milicja z Erathii i AvLee już stoi na twojej drodze. Na twoje szczęście, brakuje im jednak dobrego przywódcy. Część miejscowych opowiada się za tobą, jednak większość nie zajmuje miejsca po żadnej ze stron. Musisz odnaleźć Graala, aby przekonać do siebie pozostałych niedowiarków. Bez niego, oddziały z AvLee i Erathii pokonają twoje wojsko, a ty sam zawiśniesz na najbliższym drzewie. |
Dzień 7 | Zwiadowcy donoszą, że twoja siostra jest na północy z olbrzymimi siłami bojowych jednorożców z AvLee. W przeciwieństwie do ciebie, wierzy ona, że sporne ziemie należą do AvLee, a deklaracja niepodległości jest zdradą. Twoja chęć do walki topnieje, gdyż miałeś nadzieję uniknąć tej konfrontacji. |
2. Droga do domu
Chociaż wielu ludzi dołączyło do naszych sił, aby wspomóc naszą wizję niezawisłości, już teraz siły Erathii i Avlee zbierają armię, aby nas powstrzymać. Nie możemy kontynuować naszej walki bez silnej bazy wypadowej. Faruk Welnin, burmistrz miasta Welnin przysłał posłańca. Oferuje nam wsparcie. Nasza walka o niepodległość rozpoczęła się. Musimy przedrzeć się do Welnin i umieścić tam Graala. Jeżeli nam się to uda, Welnin stanie się podwaliną naszej przyszłości.
Dzień 1 | Mieszkańcy Welnin oczekują na przybycie Graala. Wszystko jest w rękach Rylanda. Nie zatrzymuj się aby walczyć - przyjdzie na to czas. Powodzenia. |
3. Niepodległość
Wydarzenia zachodzą w błyskawicznym tempie. Siły Erathii i Avlee przybyły, aby "przywrócić porządek" i zdusić naszą walkę o niepodległość w zarodku. Musimy szybko zabezpieczyć okolice miasta Welnin i wygnać wroga poza granice naszych ziem. Jeżeli nie uda nam się tego dokonać, dwie nacje ponownie zetrą się ogromnej wojnie i powrócą stare czasy waśni i zniszczeń. Niniejszym deklarujemy naszą niepodległość i niezależność od królestw Erathii i Avlee.
Dzień 1 | Musimy dalej budować Welnin, ale okoliczne tartaki są sabotowane, a co gorsza zaczęto nam kraść drewno! |
Dzień 4 | Przy tak małych dostawach drewna, złodzieje uwijają się jak w ukropie. |
Dzień 5 | Nocą twoje składy drewna zostały znowu napadnięte, ale tym razem zginęło również złoto! |
Dzień 6 | Pomimo naszych nieustających wysiłków, buntownicy znowu uciekają z naszym drewnem i złotem. |