Inferno
Rada Osady
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 500 dziennie.
Karczma
Umożliwia rekrutację Bohaterów, zwiększa morale garnizonu oraz dostarcza informacji o przeciwniku. Im więcej karczm w królestwie tym dane są dokładniejsze.
Koszt: 5 5000
Gildia Magów
Poziom 1
Umożliwia zakup Księgi Czarów oraz naucza pięciu czarów pierwszego poziomu.
Koszt: 5 5 2000
Targowisko
Umożliwia kupno, sprzedaż i wymianę zasobów. Im więcej targowisk w królestwie tym kurs jest bardziej korzystny.
Koszt: 5 500
Kuźnia
Umożliwia zakup Wozu z Amunicją.
Koszt: 5 1000
Fort
Otacza miasto murem.
Koszt: 20 20 5000
Rada Miasta
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 1000 dziennie.
Koszt: 2500
Gildia Magów
Poziom 2
Dodaje cztery czary drugiego poziomu.
Koszt: 5 5 4 4
4 4 1000
Magazyn
Zasobów
Dostarcza 1 dziennie.
Koszt: 5 5000
Cytadela
Zwiększa o 50% przyrost jednostek. Dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji.
Koszt: 5 2500
Ratusz
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 2000 dziennie.
Koszt: 5000
Gildia Magów
Poziom 3
Dodaje trzy czary trzeciego poziomu.
Koszt: 5 5 6 6
6 6 1000
Zamek
Dwukrotnie zwiększa przyrost jednostek. Dodaje 2 wieże i umacnia mury miasta.
Koszt: 10 10 5000
Kapitol
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 4000 dziennie.
Koszt: 10000
Gildia Magów
Poziom 4
Dodaje dwa czary czwartego poziomu.
Koszt: 5 5 8 8
8 8 1000
Fort
Cytadela
Koszt: 5 5 10000
Gildia Magów
Poziom 1
Otacza miasto murem.
Koszt: 20 20 5000
Bóstwo Ognia
Zwiększa przyrost stworzeń o 50%, dostarcza codziennie 5000 oraz sprawia, że każdy kolejny tydzień jest tygodniem Chochlika.
Koszt: Graal
Gildia Magów
Poziom 5
Dodaje jeden czar piątego poziomu.
Koszt: 5 5 10 10
10 10 1000
Chmury Siarki
Zwiększa o 2 Moc bohatera podczas oblężenia.
Koszt: 5 1000
Wrota
Wymiarów
Umożliwia transport jednostek pomiędzy miastami, w których wybudowano Wrota Wymiarów.
Koszt: 5 5 10000
Bractwo Ognia
Zwiększa o 1 moc każdego bohatera, który odwiedzi miasto.
Koszt: 5 1000
Fort
Urodzisko
Pozwala rekrutować Chochliki.
Koszt: 5 5 300
Ulepszone Urodzisko
Pozwala rekrutować Chowańce.
Koszt: 1000
Narodzisko
Zwiększa przyrost Chochlików i Chowańców o 8 tygodniowo.
Koszt: 1000
Sale Grzechu
Pozwala rekrutować Gogi.
Koszt: 5 1000
Psiarnia
Pozwala rekrutować Piekielne Ogary.
Koszt: 10 1500
Ulepszone
Sale Grzechu
Pozwala rekrutować Magogi.
Koszt: 5 1000
Ulepszona Psiarnia
Pozwala rekrutować Cerbery.
Koszt: 5 1500
Klatki
Zwiększa przyrost Piekielnych Ogarów i Cerberów o 3 tygodniowo.
Koszt: 1000
Wrota Demonów
Pozwala rekrutować Demony.
Koszt: 5 5 2000
Gildia Magów
Poziom 1
Gildia Magów
Poziom 2
Ulepszone
Wrota Demonów
Pozwala rekrutować Rogate Demony.
Koszt: 5 5 2000
Przedsionek
Piekieł
Pozwala rekrutować Czarty.
Koszt: 3000
Jezioro Ognia
Pozwala rekrutować Ifryty.
Koszt: 10 3 3
3 4000
Przeklęty
Pałac
Pozwala rekrutować Diabły.
Koszt: 10 10 20
15000
Ul. Przedsionek
Piekieł
Pozwala rekrutować Czarcich Lordów.
Koszt: 5 5 3000
Ulepszone Jezioro
Ognia
Pozwala rekrutować Ifryty Sułtańskie.
Koszt: 5 5 5
5 3000
Ulepszony
Przeklęty Pałac
Pozwala rekrutować Arcydiabły.
Koszt: 5 5 20
20000