Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Niech żyje król

Wojna w Erathii to najszczęśliwsza rzecz jaka mogła spotkać lud Deyja. Działania wojenne na tę skalę dostarczą legiony wojsk dla naszych armii. Dzisiaj czeka nas uczta, a jutro Erathia upadnie poddając się naszej niezmierzonej potędze.

1. Serce gryfa


Świętym celem naszej nacji było zabicie człowieka, który wygnał nas z Erathii. Jednak inwazja wojsk nigońskich i eofolskich była dla nas niespodziewanym prezentem. Pola Erathii usiane są ciałami jej rycerzy. Dla nas to okres zbiorów, okres wojny. Królowa Katarzyna jest godnym przeciwnikiem. Aby pokonać pozostałą część wojsk Erathii potrzebujemy kogoś, kto dorówna jej zdolnościami taktycznymi. Mamy plan... przebiegły plan. Wykorzystując fakt, iż Katarzyna będzie zajęta wojną z królestwem Nighon prześlizgniesz się z małym oddziałem do miejsca, gdzie pochowany został król Gryphonheart. Uważaj jednak. Ten teren okupowany jest przez rozproszone, ale dość silne oddziały armii erathiańskiej. Kiedy już odnajdziesz grób króla, wskrześ go i spraw, iż stanie na czele naszych wojsk. Z królem Gryphonheart dowodzącym naszymi armiami szybko odzyskamy jego królestwo i zmienimy je w królestwo umarłych.



Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

Przeniesienie artefaktu Ducha opresji do miasta Stonecastle
Przekroczenie limitu czasowego
(3 miesiace)
Zaklęcie fala śmierci1 czarny rycerzSzkieletornia w pierwszym mieście

Sojusz

Wróg

Rozmiar

Poziom trudności mapy

PurpurowyCzerwonyPrzeciętny (100%)

Dzień 1

Nimbus posiada dowody dotyczące zabójstwa Króla Gryphonhearta. Musi do nas bezpiecznie dotrzeć, albo nigdy nie poznamy prawdy. Przyprowadź go do zamku!



Epilog

Z przykrością informujemy, iż podczas gdy trwały prace nad wskrzeszeniem króla Gryphonhearta, aktualnemu dowódcy naszych sił, królowi Vilmarowi, przydarzył się niefortunny wypadek. Niestety jego skutek był śmiertelny. W związku z tym całe dowództwo, a także tron naszego królestwa przekazany został w ręce króla Gryphonhearta. Jego doskonała umiejętność kontrolowania i dowodzenia naszych wojsk była zaskoczeniem nawet dla nas. Nasze rokowania są więc bardzo pomyślne.






2. Pora żniw


Zanim rozpoczniemy inwazję na szeroką skalę musimy posiadać wystarczającą ilość wojsk. Ludność Erathii będzie dobrym materiałem na rekrutów. Dokonaj szybkiego wypadu na okoliczne miasta nie starając się bynajmniej oszczędzać ich mieszkańców. Potrzebne nam posiłki uzyskasz wskrzeszając poległych.



Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

(brak)
Zebranie armii 2500 szkieletów
Przekroczenie limitu czasowego
(3 miesiace)
Kaptur wampiraW twoim mieście znajdować się będzie NekromatronW twoim mieście znajdować się bedą rozkopane groby

Sojusz

Wróg

Rozmiar

Poziom trudności mapy

PurpurowyCzerwonyNiebieskiPrzeciętny (100%)

Dzień 1

Aby wykorzystać element zaskoczenia, musisz w przeciągu miesiąca zaatakować Erathię. Niestety nasze siły nie są wystarczająco mocne, aby zaatakować na całym froncie. Potrzebujemy twojej pomocy przy zwerbowaniu żołnierzy wzdłuż granicy. Zebranie wystarczającej ilości nieumarłych pozwoli nam wygrać.

Tak jak poprzednio musisz działać bardzo szybko. Ponieważ podstawowym warunkiem zaskoczenia jest szybkość ataku, musisz zdążyć z natarciem w przeciągu trzech miesięcy. W tym czasie musisz zebrać armię przynajmniej 2500 szkieletów. Jeżeli nas zawiedziesz, nie będziemy mieć żadnej szansy.

Podchodzi jeden z twoich doradców. "Właśnie dowiedzieliśmy się, że w okolicy uwięziony jest Sandro wraz ze swoją armią. Jeżeli uda ci się go odnaleźć i oswobodzić, będzie dużym wzmocnieniem dla naszych sił."

Dzień 64

Otrzymujesz list od swoich zwierzchników. "Postępy jakie czynisz są zadowalające, ale masz jeszcze tylko trzy tygodnie na wykonanie zadania."

Dzień 71

Otrzymujesz list od swoich zwierzchników. "Cieszymy się z twoich postępów. Pamiętaj jednak, że potrzebujemy przynajmniej 2500 szkieletów, a zostały tylko dwa tygodnie do rozpoczęcia natarcia."

Dzień 78

Otrzymujesz list od swoich zwierzchników. "Za tydzień od dzisiaj zaatakujemy Erathię. Twoja armia 2500 szkieletów jest kluczem do sukcesu. Mamy nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego, że porażka nie wchodzi rachubę."



3. Kara cielesna


Nie-umarły król Mot odmawia poddania się rozkazom króla Gryphonhearta. Musi on zostać przykładnie ukarany, aby wszyscy ujrzeli, iż podobne akty zdrady nie będą tolerowane. Mot skoncentrował swoje wojska na należących do niego ziemiach. Pokonaj jego wojska i przejmij kontrolę nad wymienionym terenem. Kiedy już zabijesz Mota wskrześ go ponownie, aby zasilił szeregi naszych armii.



Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

Pokonanie bohatera Mota
Utrata wszystkich miast i bohaterów
Amulet śmierciOchrona przed magią ziemi25 Zombie

Sojusz

Wróg

Rozmiar

Poziom trudności mapy

PurpurowyCzerwonyPrzeciętny (100%)

Dzień 1

Otrzymujesz list od Króla Gryphonhearta. "Dowódco, jeden z moich generałów, Mot, nie wykonuje moich rozkazów, twierdząc że nie powinniśmy atakować Erathii. Nie potrzebujemy go do realizacji naszych planów".

"Potrzebujemy jednak jego armii. Nie mogę pozwolić na niesubordynację. Twoim zadaniem jest znalezienie Mota i zniszczenie go. Gdy tego dokonasz, wskrzesimy go i poddamy naszym rozkazom. Wykonaj to zadanie, a zostaniesz moim nowym generałem."

Sam widok nieumarłego króla powoduje, że ciarki chodzą ci po plecach. Musisz jednak wykonać zadanie. Rozumiesz, że nie możesz pozwolić sobie na luksus porażki.



4. Dzień i noc


Armia Erathii stoi na naszej drodze. Nadszedł czas na decydującą bitwę. Król Gryphonheart trenował generałów armii erathiańskiej i zna ich taktykę. Morale nie gra roli u nieumarłych. Gdy już wzmocnimy nasze armie ciałami rycerzy wroga, nasze hordy przerażą tych, którzy pozostaną przy życiu. Wtedy spadniemy na nich jak rój wściekłych pszczół, aby zadać decydujący cios. Król Gryphonheart wkrótce zasiądzie na tronie Erathii, ponownie.



Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

Pokonanie wrogów
Utrata wszystkich miast i bohaterów
Zaklęcie fala śmierciButy trupa3 Upiorne smoki

Sojusz

Wróg

Rozmiar

Poziom trudności mapy

PurpurowyCzerwonyTrudny (130%)

Dzień 1

Otrzymujesz bezpośrednie rozkazy od Króla Gryphonhearta. Atak masz rozpocząć z trzech twierdz przy granicy z Erathią. Na początku opór powinien być słaby, ale musisz szybko zabezpieczyć teren, zanim wróg otrzyma wsparcie.

Oczywistym jest iż Król Gryphonheart chce odzyskać tron Erathii, ale tym razem zamierza zdobyć go siłą. Ruszaj, nadszedł czas.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes III". Redakcja, kontakt