Twierdza
Goblin | |
Atak | 4 |
Obrona | 2 |
Obrażenia | 1-2 |
Zdrowie | 5 |
Szybkość | 5 |
Przyrost | 15 |
Hobgoblin | |
Atak | 5 |
Obrona | 3 |
Obrażenia | 1-2 |
Zdrowie | 5 |
Szybkość | 7 |
Przyrost | 15 |
Ruch: naziemnyWalka: wręczKoszt: 40
Specjalne:
Specjalne:
brak
Ruch: naziemnyWalka: wręczKoszt: 50
Specjalne:
Goblin. Mały, zielony, i bije wrogów morgenszternem. Bardzo przeciętny, nic ciekawego. Można go ulepszyć do hemoglobina hobgoblina, który jest nieco szybszy i bije nieco mocniej.Specjalne:
brak
Wilczy Jeździec | |
Atak | 7 |
Obrona | 5 |
Obrażenia | 2-4 |
Zdrowie | 10 |
Szybkość | 6 |
Przyrost | 9 |
Wilczy Łupieżca | |
Atak | 8 |
Obrona | 5 |
Obrażenia | 3-4 |
Zdrowie | 10 |
Szybkość | 8 |
Przyrost | 9 |
Ruch: naziemnyWalka: wręczKoszt: 100
Specjalne:
Specjalne:
brak
Ruch: naziemnyWalka: wręczKoszt: 140
Specjalne:
Wsiadł goblin na wilka i myśli, że jest fajny. Jednostka wyjątkowo ofensywna, czyli bije mocno, ale łatwo ją zabić. Po ulepszeniu atakuje dwa razy... jeśli przeżyje kontratak.Specjalne:
- Atakuje dwukrotnie
Ork | |
Atak | 8 |
Obrona | 4 |
Obrażenia | 2-5 |
Zdrowie | 15 |
Szybkość | 4 |
Przyrost | 7 |
Uruk | |
Atak | 8 |
Obrona | 4 |
Obrażenia | 2-5 |
Zdrowie | 20 |
Szybkość | 5 |
Przyrost | 7 |
Ruch: naziemnyWalka: strzela (12)Koszt: 150
Specjalne:
Specjalne:
brak
Ruch: naziemnyWalka: strzela (24)Koszt: 165
Specjalne:
Poznajcie się z orkiem, co rzuca toporkiem. Niestety rzuca niezbyt mocno i wyjątkowo powoli. Ulepszenie też szczególnie nie pomaga. W celu stwierdzenia, jak kiepsko rzuca, można go porównać z elfem albo złym okiem... ale lepiej nie. Ciekawostką jest fakt, że najwyraźniej jest to zupełnie inny gatunek orków, niż na Enroth - tamtejsze to humanoidalne świniaki z kuszami. Specjalne:
brak
Ogr | |
Atak | 13 |
Obrona | 7 |
Obrażenia | 6-12 |
Zdrowie | 40 |
Szybkość | 4 |
Przyrost | 4 |
Ogr szaman | |
Atak | 13 |
Obrona | 7 |
Obrażenia | 6-12 |
Zdrowie | 60 |
Szybkość | 5 |
Przyrost | 4 |
Ruch: naziemnyWalka: wręczKoszt: 300
Specjalne:
Specjalne:
brak
Ruch: naziemnyWalka: wręczKoszt: 400
Specjalne:
Duży, zielony, i z kijem do baseballa. Nie, wbrew pozorom nie jest to umalowany kibic piłkarski udający się na mecz. To tylko zwykły ogr. Powolny, potrafi przywalić, i poza tym nie robi nic ciekawego. Po ulepszeniu dostaje spory bonus do zdrowia, a zamiast atakować może rzucić na sojusznika czar Żądza Krwi - nie jest szczególnie przydatny, ale zawsze coś, jeśli nie ma nikogo do spałowania w okolicy.Specjalne:
- Może rzucić zaklęcie: Żądza Krwi (na poz. zaawansowanym)
Rok | |
Atak | 13 |
Obrona | 11 |
Obrażenia | 11-15 |
Zdrowie | 60 |
Szybkość | 7 |
Przyrost | 3 |
Ptak gromu | |
Atak | 13 |
Obrona | 11 |
Obrażenia | 11-15 |
Zdrowie | 60 |
Szybkość | 11 |
Przyrost | 3 |
Ruch: lotWalka: wręczKoszt: 600
Specjalne:
Specjalne:
brak
Ruch: lotWalka: wręczKoszt: 700
Specjalne:
Barbarzyńcy nie mieli nic latającego, więc przygarnęli Wielkiego Ptaka z Ulicy Sezamkowej. Lata i dziobie, jak na ptaka przystało. Po ulepszeniu potrafi jeszcze strzelić piorunem (jeśli mu się akurat zachce). Jest najszybszą jednostką w zamku, co jest raczej przykre. No ale cóż, nie dla wszystkich starczyło przerośniętych traszek, tudzież bytów pseudoreligiopodobnych.Specjalne:
- Atakuje za pomocą piorunów (20% szans na zadanie dodatkowych 10 obrażeń za każdego ptaka w oddziale)
Cyklop | |
Atak | 15 |
Obrona | 12 |
Obrażenia | 16-20 |
Zdrowie | 70 |
Szybkość | 6 |
Przyrost | 2 |
Cyklop Królewski | |
Atak | 17 |
Obrona | 13 |
Obrażenia | 16-20 |
Zdrowie | 70 |
Szybkość | 8 |
Przyrost | 2 |
Ruch: naziemnyWalka: strzela (16)Koszt: 750
Specjalne:
Specjalne:
- Może niszczyć mury (jak na poz. podstawowym balistyki)
Ruch: naziemnyWalka: strzela (24)Koszt: 1100
Specjalne:
Cyklop kiedyś strzelał laserem z oka, ale przyszło złe oko i mu ukradło tę umiejętność (bo to złe oko było). Cyklop więc z kolei zabrał rzucanie kamieniami trollom. Można by pomyśleć, że dawanie wielkich głazów istotom pozbawionym głębi widzenia to zły plan, ale nieźle sobie radzą. Można im nawet kazać demolować mury... ale zwykle nie ma to większego sensu.Specjalne:
- Może niszczyć mury dwukrotnie (jak na poz. zaawansowanym balistyki)
Behemot | |
Atak | 17 |
Obrona | 17 |
Obrażenia | 30-50 |
Zdrowie | 160 |
Szybkość | 6 |
Przyrost | 1 |
Starożytny Behemot | |
Atak | 19 |
Obrona | 19 |
Obrażenia | 30-50 |
Zdrowie | 300 |
Szybkość | 9 |
Przyrost | 1 |
Ruch: naziemnyWalka: wręczKoszt: 1500
Specjalne:
Specjalne:
- Obniża Obronę atakowanego o 40%
Ruch: naziemnyWalka: wręczKoszt: 3000 1
Specjalne:
Behemot nie lata ani nie strzela, co mocno ogranicza jego użyteczność na tle konkurencji. Wersja podstawowa jest mocno rozczarowująca - bije mocno, ale jest powolna i w zasadzie nie robi nic ciekawego. No ale ma fajną Jaskinię. Wersja ulepszona jest dużo ciekawsza. Statystyki nieco słabe, ale deficyt w obronie jest rekompensowany punktami życia, a deficyt ataku umiejętnością specjalną - co z tego że ta przerośnięta czarna traszka ma 25 obrony, skoro tak naprawdę będzie miała 5? Gorzej, że traszkę trzeba najpierw dorwać... Specjalne:
- Obniża Obronę atakowanego o 80%