Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Wolność

Udało nam się umocnić na terenie Erathii, ale kraj znajduje się w opłakanym stanie. Na początek musimy odbić stolicę Królestwa - Steadwick. Nie spoczniemy dopóki ostatni najeźdzca nie zostanie wygnany.

1. Bitwa o Steadwick


Raporty wywiadu informują, iż oddziały wroga zabarykadowały się w Steadwick. Wszystkie drogi do stolicy są zablokowane, a posiłki dla wroga docierają podziemnymi tunelami. Armie operujące dotąd na zachodzie spotkają się z nami na polu bitwy. To wszystko co mam do powiedzenia. Nie spoczniemy, dopóki stolica królestwa nie znajdzie się w naszych rękach.



Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

Zdobycie miasta Steadwick
Utrata wszystkich miast i bohaterów
10000 2 Archanioły2 Tytani

Sojusz

Wróg

Rozmiar

Poziom trudności mapy

CzerwonyBrązowyPrzeciętny (100%)


Dzień 1

Wczesne raporty szpiegów wskazują na to, że wojska z Nighonu i Eeofolu umocniły swoje pozycje w Dolinie Steadwick. Jako że wszystkie przejścia na lądzie są zablokowane, posiłki muszą być dostarczane poprzez podziemne tunele.

Aby wejść do doliny, będziesz również musiał odnaleźć przejście, którego używają wrogowie lub znależć drogę wśród gór. Czas na dobre wiadomości - mamy poparcie Brakady. Jeśli tylko uda nam się tam dotrzeć, otrzymamy także pomoc od AvLee. Nie ustąpimy, dopóki Steadwick nie zostanie wyzwolone.

Dzień 8

Ci, którzy przeżyli oblężenie Staedwick twierdzą, że po śmierci króla Gryphonhearta, rządy w Erathi przypadły Morganowi Kendalowi, generałowi sił erathiańskich.

Świadkowie twierdzą, że genarał Kendal został schwytany podczas walki. Krążą pogłoski, że jest przetrzymywany w więzieniu na pólnocnym zachodzie. Dobrym pomysłem byłoby uwolnienie tego błyskotliwego przywódcy.



2. Rozprawa z Diabłem


Nazywam się Dorell, jestem ambasadorem z Avlee. Przynoszę wiadomości od królowej Katarzyny. Po odbiciu stolicy na dwór przybył posłaniec kreegański. Twierdzi iż mają zakładnika, którym jest król Erathii, Roland. Chcą dostać jeden milion w złocie. Nie jesteśmy w stanie potwierdzić prawdziwości jego słów. Bez względu na to, czy posłaniec kłamie czy nie, królowa nie chce zapłacić okupu. Posłaniec zdradził nam, iż król ma być podobno trzymany w fortecy klanu Kreelah znajdującej się głęboko na ziemiach królestwa Eofol. Twoim zadaniem jest wykrycie domniemanego miejsca przetrzymywania króla i uwolnienie go. Z powodu wagi misji otrzymasz wsparcie z Avlee, pamiętaj: możesz uratować króla lub dać się wciągąć w śmiertelną pułapkę.


Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

(brak)
Zdobycie miasta Kleesive
Utrata wszystkich miast i bohaterów
Zaklęcie ochrona przed ogniemZaklęcie lodowy pociskZaklęcie precyzja

Sojusz

Wróg

Rozmiar

Poziom trudności mapy

CzerwonyBrązowyPrzeciętny (100%)


Dzień 1

Z listu od przywódcy Eefolu wynika wyraźnie, że Król Roland Ironfist jest jeńcem diabłów i tylko okup w wyskości miliona złotych monet może utrzymać go przy życiu.

Żądania zawarte w liście w żaden sposób nie mogą być potwierdzone, ale przesłuchiwany posłaniec ujawnił, iż klan Kreelah przetrzymuje Rolanda na terytorium Eeofolu. Niezależnie od tego czy to prawda czy nie, Królowa nie ma zamiaru się poddać.

Główna forteca klanu Kreelah, Kleesive, jest położona blisko granicy z Erathią. Zdobądź ja i uwolnij Króla, jeżeli rzeczywiście jest tam więziony. Ponieważ nie wydaje nam się, aby Klan trzymał więźnia tak blisko granicy, prawdopodobnie jest to próba wciągnięcia naszych oddziałów w pułapkę.

Siły z AvLee właśnie przybyły, aby pomóc nam w wypełnieniu zadania. Powodzenia i niech chronią cię Niebiosa.



3. Neutralne wysiłki


Jestem Winstan Langer, ambasador Brakady rządzonej przez Wielkiego Maga Magnusa. Siły z Tatalii i Krewlodu ścierają się nieustannie w bitwach na ziemiach zachodniej Erathii. Chociaż walki trwają od kilku miesięcy, nasilenie konfliktu nie zmniejsza się. Pomimo prowadzenia innej wojny mój władca przysyła Ci posiłki, aby wesprzeć Cię w potrzebie. Tej bitwy nie rozstrzygnie talent stratega, ale ilość gotowych na śmierć rycerzy. Powodzenia.



Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

Pokonanie wrogów
Utrata wszystkich miast i bohaterów
Logistyka na pozimie mistrzowskimTacza krasnoludzkich władcówTopór centaura

Sojusz

Wróg

Rozmiar

Poziom trudności mapy

CzerwonyBrązowyPurpurowyPrzeciętny (100%)

Dzień 1

Od miesięcy Tatalia i Krewlod walczyły z Erathią oraz między sobą, tocząc wiele granicznych potyczek. Czarodzieje z Brakady byliby zadowoleni, gdyby mogli zostać z dala od wszelkich konfliktów, ale po tym wszystkim co się wydarzyło, zdecydowali się udzielić nam pomocy.

Czarodzieje ustanowili posterunek na wspólnej granicy Erathii, Tatalii i Krewlodu. Nasze siły zostały wysłane w tamten rejon, aby do nich dołączyć. Powinniśmy być w stanie nie tylko powstrzymać walki, ale również ponownie ustanowić erathiańską granicę.

Uderz szybko i wyeliminuj cały opór w okolicy. Musimy nauczyć naszych sąsiadów, że próba wykorzystania osłabienia Erathii była bardzo nierozsądna.

Dzień 3

Zwiadowca donosi, że wzdłuż granicy znajduje się wiele obozów uchodźców, zapełnionych stworzeniami które zmuszone zostały do opuszczenia swoich domów z powodu nieustajacych walk w tym rejonie.



4. Tunele i Troglodyci


Wiemy już, jak i dlaczego Erathia padła pod nawałem wojsk Nighonu i Eeofolu. Używając sieci podziemnych tuneli wykopanych przez ich armie, najeźdźcy uderzyli równocześnie w wielu miejscach przeważającymi siłami. Odkryliśmy główną arterię, która transportuje wojska wroga z Nighonu do Erathii. Znajduje się ona pod oceanem, łącząc podziemia królestwa Nighon z głównym kontynentem Erathii. Brakada i Avlee przysłały nam posiłki, aby wspomóc nas w trudnej walce. Naszym głównym celem jest zepchnięcie armii kreegańskich i nighońskich do tuneli, a następnie podążenie za nimi aż do wybrzeży królestwa Nighon.



Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

Pokonanie wrogów
Utrata wszystkich miast i bohaterów
Nawigacja na poziomie mistrzowskimW 3 początkowych miastach znajdować się będą gildie magów 1 poziomuW centralnym mieście znajdować się będzie gildia magów 3 poziomu

Sojusz

Wróg

Rozmiar

Poziom trudności mapy

CzerwonyPomarańczowyTrudny (130%)

Dzień 1

Władcy Podziemi są bardzo wyrachowani. Podczas, gdy diabły z Eofolu atakują granice Erathii, siły Nighonu podkopują się w okolicach Steadwick. Nasze ziemie atakowane są równocześnie w wielu miejscach.

Siły wojskowe Erathii powinny zatrzymać inwazję na wschodnią część królestwa. Niestety masz na karku Władców Podziemi. Twoim zadaniem jest odparcie ich wojsk w okolice cieśniny Nighonu i utrzymanie linii frontu na ICH ziemiach.

W tym decydującym natarciu będą nam pomagały siły AvLee i Brakady. W tunelach nie mogą przetrwać żadne posterunki Nighonu i Eofolu. Musimy dać Władcom Podziemi lekcję, której nigdy nie zapomną. Powodzenia.

Dzień 5

Masz szansę wysłać drogą morską sporą armię do Nighonu, uważaj jednak na zdradzieckie cieśniny, najeżone ostrymi skałami.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes III". Redakcja, kontakt