Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Niech żyje królowa


Nasze lądowanie potwierdziło moje najgorsze obawy. Po śmierci mojego ojca okoliczne królestwa rzuciły się sobie do gardeł.

1. Powrót do domu




Moje wojska rozbiły obóz u podnóża zniszczonego zamku. Informacje które posiadamy są niepewne i bardzo skromne. Okoliczni chłopi pouciekali ze swoich wiosek, a większość informacji uzyskanych od odnalezionych niedobitków zamkowego garnizonu przeczy sama sobie. Odnalezione przeze mnie dowody wskazywałyby na inwazję sił nighańskich. Zbierz ilu się da ludzi i szybko ich wyszkól. Musimy założyć, że nasze królestwo znajduje się w stanie wojny.

Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

Zdobycie miasta TerraneusUtrata wszystkich miast i bohaterówNamiot medyka14 pikinierów 5 5 5 5

Sojusz

Wróg

Rozmiar mapy

Poziom trudności mapy

CzerwonyBrązowyŁatwy (80%)

Dzień 1

Wiadomość od Katarzyny Ironfist, Królowej Enroth: "Generale, nasz pierwszy desant zdobył dowody wskazujące na inwazję z Nighon."

"Przez ostatnie trzydzieści dni ci ludzie znajdowali się pod okupacją wojsk z Nighon. Przypuszczamy, że sąsiednie miasta, Plinth, Mirham i Trailia są również pod okupacją Nighon lub Eeofol."

"Nasi generałowie wysyłają swoje wojska w głąb regionu aby ograniczyć ruchy wroga na naszym terytorium. W chwili obecnej twój cel jest prosty. Załóż bazę, zbierz siły lokalnej milicji, ogranicz zasięg okupacji Nighon i znajdź drogi ich inwazji."

"Jeśli uda ci się opanować główną bazę wroga, będziemy w stanie szybko wyeliminować pozostałe oddziały. Powodzenia."

Dzień 2

Twój zwiadowca powracający z Mirham oznajmia: "Mirham jest pod okupacją oddziałów z Eeofol i Nighon."

Dzień 4

Jeden z twoich pomocników zbliża się i wręcza ci zwój papieru, wspominając, że zwiadowca, który właśnie go dostarczył, jest w ciężkim stanie z powodu licznych ran. Rozwijasz zwój i czytasz: "Plinth jest okupowany przez oddziały Eefol."

Dzień 6

Prowadząc swojego Gryfa, cierpiąc od ran i ciężkich zadraśnięć od obcych strzał, zbliża się jeden z twoich zwiadowców: "Genarale, Trailia wpadła w brutalne ręce potworów z Nighon."



2. Anielska Gwardia

Przemieszczając się w kierunku stolicy napotkaliśmy grupę wieśniaków mówiących o Fair Feather, mieście leżącym na północy. Pomimo przewagi wroga oparło się podobno inwazji sił Nighańskich. Pogłoski te nie są sprawdzone, ale wieśniacy twierdzą, że 'anioły' roztoczyły opiekę nad miastem. Te anioły były już wcześniej widywane w Erathii. Podczas najazdu Kreegan niektóre raporty mówiły o skrzydlatych stworzeniach, które w pojedynkę niszczyły duże oddziały sił wroga. No cóż, albo anioły powróciły albo... nigdy nas nie opuściły. Nie wiemy jak długo Fair Feather będzie w stanie opierać się naszym wrogom, ale jeżeli miasto upadnie, stracimy potencjalnego sprzymierzeńca...



Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

Pokonanie wrogówUtrata wszystkich miast i bohaterów1 anioł3 kapłanówZaklęcie modlitwa

Sojusz

Wróg

Rozmiar

Poziom trudności mapy

CzerwonyBrązowyPrzeciętny (100%)

Dzień 1

Musimy dotrzeć do Fair Feather przed siłami Nighon i Eeofol. Jeśli dostarczymy nasze wsparcie, powinno nam się udać przekonać Anioły, aby pomogły nam odzyskać Erathię. Musimy zabezpieczyć okoliczne tereny, zanim ruszymy dalej na Steadwick.

Dzień 3

Zwiadowcy donoszą, że w okolicy znajduje się kilka wejść do jaskiń. Możliwe jest, że znajdziemy fortyfikacje Nighon i Eeofol pod ziemią.



3. Gryfie klify

Każdego roku gryfy z całego świata migrują na Gryfie Klify. Armia króla Gryphonhearta jako pierwsza ujarzmiła te potwory i wytrenowała je do udziału w bitwach. Dowodząc tymi wielkimi bestiami, król Gryphonheart połączył rozrzucone kolonie ludzkie i stworzył królestwo Erathii. Król wiedział, że gryfy są kluczem do wygrania każdej bitwy. Gryfy są nam niezbędne, aby zabezpieczyć okolice Steadwick.



Powierzchnia

Podziemie

Warunki gry

Premia początkowa

Oflagowanie wszystkich siedlisk
Utrata wszystkich miast i bohaterów
Złoty ŁukTarcza Lwiej OdwagiBezdenna Sakwa Złota

Sojusz

Wróg

Rozmiar

Poziom trudności mapy

CzerwonyBrązowyPomarańczowyPrzeciętny (100%)

Dzień 1

Rejon Gryfich Klifów, pastwiska, z których pochodzi prawie cała populacja Erathiańskich Gryfów, jest obecnie pod kontrolą połączonych sił Nighon i Kreegan. Całe pokolenia temu, Gryfy były kluczem do zbudowania Erathii, a dzisiaj są kluczem do jej odzyskania.

Działalność Nighon i Kreegan w tym rejonie jest znacząca, ale musimy uwolnić Gryfy, które są obecnie zmuszane do służenia wrogowi. Otrzymaliśmy reporty, że stolica, Steadwick, jest oblężona. Jeśli upadnie, będziemy potrzebować pomocy Gryfów jak nigdy.

Szukaj wież Gryfów na północy. Musimy zdobyć je wszystkie, zanim podążymy w kierunku Steadwick. Powodzenia.

Dzień 5

Drewno na wojenne potrzeby.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes III". Redakcja, kontakt