Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Zamek


Pikinier
Atak4
Obrona5
Obrażenia1-3
Zdrowie10
Szybkość4
Przyrost14
Halabardnik
Atak6
Obrona5
Obrażenia2-3
Zdrowie10
Szybkość5
Przyrost14
Ruch: naziemnyWalka: wręcz
Koszt: 60
Specjalne:
  • Odporny na szarżę
Ruch: naziemnyWalka: wręcz
Koszt: 75
Specjalne:
  • Odporny na szarżę
Solidna jednostka 1 poziomu. Nie ginie śmiercią tragiczną tak łatwo, jak konkurencja z innych zamków. Ma nawet zdolność specjalną, która przydaje się tak rzadko, że nawet nie jest wspomniana w grze. Pewnie o niej zapomnieli.


Łucznik
Atak6
Obrona3
Obrażenia2-3
Zdrowie10
Szybkość4
Przyrost9
Kusznik
Atak6
Obrona3
Obrażenia2-3
Zdrowie10
Szybkość6
Przyrost9
Ruch: naziemnyWalka: strzela (12)
Koszt: 100
Specjalne:
    brak
Ruch: naziemnyWalka: strzela (24)
Koszt: 150
Specjalne:
  • Strzela dwukrotnie
Łucznik, jak sama nazwa wskazuje, strzela z kuszy. Niestety raczej kiepsko. Wersja ulepszona strzela dwukrotnie, co robi wielką różnicę, i jednostka słaba zmienia się w całkiem dobrą. I z nazwą adekwatną do metody ataku.


Gryf
Atak8
Obrona8
Obrażenia3-6
Zdrowie25
Szybkość6
Przyrost7
Gryf Królewski
Atak9
Obrona9
Obrażenia3-6
Zdrowie25
Szybkość9
Przyrost7
Ruch: lotWalka: wręcz
Koszt: 200
Specjalne:
  • Kontratakuje dwukrotnie
Ruch: lotWalka: wręcz
Koszt: 240
Specjalne:
  • Zawsze kontratakuje
Ta sympatyczna krzyżówka lwa z orłem urwała się z laboratorium jakiegoś świrniętego czarnoksiężnika i zawędrowała na sztandary Erathii, a także do jej zamku. Na polu bitwy sprawuje się całkiem dobrze, jak na jej części składowe przystało. I może kontratakować, kontratakować i kontratakować...


Zbrojny
Atak10
Obrona12
Obrażenia6-9
Zdrowie35
Szybkość5
Przyrost4
Krzyżowiec
Atak12
Obrona12
Obrażenia7-10
Zdrowie35
Szybkość6
Przyrost4
Ruch: naziemnyWalka: wręcz
Koszt: 300
Specjalne:
    brak
Ruch: naziemnyWalka: wręcz
Koszt: 400
Specjalne:
  • Atakuje dwukrotnie
Człowiek z mieczem. Trudno o nim coś ciekawego napisać, poza tym, że chodzi i atakuje wrogów mieczem. Wersja ulepszona zaopatrzona jest też w małą tarczę, więc logicznym jest, że atakuje mieczem dwa razy. Przynajmniej robi to całkiem skutecznie.


Mnich
Atak12
Obrona7
Obrażenia10-12
Zdrowie30
Szybkość5
Przyrost3
Kapłan
Atak12
Obrona10
Obrażenia10-12
Zdrowie30
Szybkość7
Przyrost3
Ruch: naziemnyWalka: strzela (12)
Koszt: 400
Specjalne:
    brak
Ruch: naziemnyWalka: strzela (24)
Koszt: 450
Specjalne:
  • Brak kary podczas walki w zwarciu
Co mogą dać lata wyrzeczeń spędzone w klasztorze? Cóż, zależy od klasztoru. W erathiańskich najwyraźniej można nauczyć się strzelać magicznymi kulami mocy. A po kilku dodatkowych latach, skutecznego strzelania magicznymi kulami mocy również z bliskiej odległości prosto w twarz. I świecić oczami spod kaptura. Może w takim klasztorze wcale nie jest nudno...


Kawalerzysta
Atak15
Obrona15
Obrażenia15-25
Zdrowie100
Szybkość7
Przyrost2
Czempion
Atak16
Obrona16
Obrażenia20-25
Zdrowie100
Szybkość9
Przyrost2
Ruch: naziemnyWalka: wręcz
Koszt: 1000
Specjalne:
  • Szarża (+5% do obrażeń za każde przebyte pole)
Ruch: naziemnyWalka: wręcz
Koszt: 1200
Specjalne:
  • Szarża (+5% do obrażeń za każde przebyte pole)
Szarża kawalerii to widok równie majestatyczny co przerażający. A erathiańscy kawalerzyści potrafią nawet szarżować zygzakiem! Co ciekawe, można ich ulepszyć za darmo w stajni, pod warunkiem, że stajnia znajduje się poza zamkiem. Świeża wiejska trawa czyni cuda.


Anioł
Atak20
Obrona20
Obrażenia50
Zdrowie200
Szybkość12
Przyrost1
Archanioł
Atak30
Obrona30
Obrażenia50
Zdrowie250
Szybkość18
Przyrost1
Ruch: lotWalka: wręcz
Koszt: 3000 + 1
Specjalne:
  • +50% obrażeń zadawanych Diabłom
  • +1 do morale dla całej armii


Ruch: lotWalka: wręcz
Koszt: 5000 + 3
Specjalne:
  • +50% obrażeń zadawanych Diabłom
  • +1 do morale dla całej armii
  • Może rzucić czar: Wskrzeszenie (wskrzesza 100 PŻ za każdego Archanioła)
Anioł ma stałe obrażenia, więc dokładnie wiadomo, ilu wrogów uśmierci. Zazwyczaj bardzo wielu. Z okazji premii do morale ma szansę uśmiercać dwa razy na turę (i jego koledzy też). I do tego lata. A to tylko wersja podstawowa. Archanioł uśmierca jeszcze skuteczniej, ponadto jest najszybszą jednostką w grze, więc w zdecydowanej większości przypadków będzie mógł zaatakować jako pierwszy. A w przerwie między uśmiercaniem może wskrzesić jakichś nieszczęsnych sojuszników, którym zdarzyło się zginąć. I na koniec jego nowe, lepsze skrzydła zajmują dodatkowy hex. Nie, wcale nie jest overpowered.

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes III". Redakcja, kontakt