Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Mapa Przygody

Zasoby


Drewno


Dostarcza 5-10 jednostek .

Ruda


Dostarcza 5-10 jednostek .

Kryształy


Dostarcza 3-6 jednostek .

Złoto


Dostarcza 500-1000 jednostek .

Obozowisko


Dostarcza 400-600 oraz 4-6 jednostek innego zasobu.

Rozbitek


Posiada losowy artefakt.    
szczegóły55% szans: pomniejszy artefakt
20% szans: artefakt o małej mocy
20% szans: artefakt o dużej mocy
5% szans: relikt

Rtęć


Dostarcza 3-6 jednostek .

Siarka


Dostarcza 3-6 jednostek .

Klejnoty


Dostarcza 3-6 jednostek .

Skrzynia ze skarbami


Wybór między , a .
szczegóły32% szans: 1000 lub 500
32% szans: 1500 lub 1000
31% szans: 2000 lub 1500
5% szans: pomniejszy artefakt

Skrzynia


Zawiera i/lub artefakt.
szczegóły20% szans: nic
70% szans: 1500
10% szans: 1000 i pomniejszy artefakt

Szczątki statku


Zawierają i/lub .
szczegóły25% szans: nic
25% szans: 5
25% szans: 5 i 200
25% szans: 10 i 500

Kopalnie


Tartak


Gdy znajduje się pod kontrolą gracza generuje 2 dziennie.

Złoże rudy


Gdy znajduje się pod kontrolą gracza generuje 2 dziennie.

Kryształowa grota


Gdy znajduje się pod kontrolą gracza generuje 1 dziennie.

Kopalnia złota


Gdy znajduje się pod kontrolą gracza generuje 1000 dziennie.

Laboratorium


Gdy znajduje się pod kontrolą gracza generuje 1 dziennie.

Odkrywka siarki


Gdy znajduje się pod kontrolą gracza generuje 1 dziennie.

Staw z klejnotami


Gdy znajduje się pod kontrolą gracza generuje 1 dziennie.

Opuszczona kopalnia


Po oczyszczeniu z troglodytów, generuje 1 losowy surowiec dziennie (poza drewnem).

Lokacje


 

Drzewo Wiedzy


Zwiększa poziom bohatera za 10 , 2000 lub za darmo.

Stajnie


Zwiększa zasięg ruchu bohatera o 6 do końca tygodnia oraz za darmo ulepsza Kawalerzystów

Stocznia


Za 10 oraz 1000 można tu zakupić statek.

Wieża ognia


Odsłania obszar znajdujący się w promieniu 20 pól.

Źródło


Do następnej bitwy zwiększa morale odwiedzającego o 1 punkt oraz dodaje 400 punktów ruchu aż do końca dnia.

Wóz


Może zawierać losowy skarb, artefakt, bądź do 5 jednostek surowca. szczegóły10% szans: nic
40% szans: pomniejszy artefakt lub skarb
50% szans: 2-5 jednostek losowego surowca (poza złotem)

Piramida


Po pokonaniu 40 złotych i 20 diamentowych golemów pozwala nauczyć się zaklęcia 5 poziomu. szczegółyUwaga: każdorazowe odwiedzenie piramidy po pokonaniu golemów skutkuje karą -2 szczęścia aż do kolejnej bitwy.

Monolit wejścia


Przenosi do odpowiedniego monolitu wyjścia.

Przeklęta ziemia


Pozwala na używanie jedynie zaklęć 1. poziomu, anuluje wszelkie kary oraz premie do szczęścia i morale.

Monolit przejścia


Przenosi do swojego odpowiednika. Działa w obie strony.

Namiot klucznika


Zezwala graczowi na przejście przez bramę/strażnika granicy o tym samym kolorze.

Ołtarz ofiarny


Pozwala poświęcić jednostki i/lub artefakty dla .
szczegółyBohaterowie Bastionu, Zamku i Fortecy mogą poświęcić artefakty.
Bohaterowie Inferno, Nekropolis i Lochu mogą poświęcić jednostki.
Bohaterowie Twierdzy, Cytadeli i Wrót Żywiołów mogą poświęcić artefakty lub jednostki.

Bożek foruny


Zwiększa morale i/lub szczęście bohatera aż do następnej bitwy.
szczegółyW dni parzyste: o 1 zwiększa morale.
W dni nieparzyste: o 1 zwiększa szczęście.
W siódmym dniu: o 1 zwiększa morale oraz szczęście.

Gniazdo nag


Pozwala na stoczenie walki z nagami o oraz . szczegóły30% szans: walka z 10 nagami o 4000 oraz 8
30% szans: walka z 15 nagami o 6000 oraz 12
30% szans: walka z 20 nagami o 8000 oraz 16
10% szans: walka z 30 nagami o 12 000 oraz 24

Całun ciemności


Po odwiedzeniu zasłania przeciwnikom mgłą wojny teren w promieniu 20 pól od całunu.

Łabędzi staw


Bohater otrzymuje 2 punkty szczęścia aż do kolejnej bitwy w zamian za pozostałe punkty ruchu.

Garnizon


Bohater może pozostawić tutaj część swojej armii, by ta broniła przejścia.

Czarny rynek


Oferuje zakup 7 losowych artefaktów po cenach takich samych, jak przy posiadaniu 5 targowisk.

Kaplica magicznej myśli


Pozwala nauczyć się losowego zaklęcia trzeciego poziomu.

Latarnia morska


Każda kontrolowana latarnia zwiększa o 500 zasięg statków gracza.

Oko maga


Chatka maga pozwala odsłonić obszar wokół niego.

Chatka maga


Pokazuje widok wokół wszystkich oczu maga znajdujących się na mapie.

Arena


Jednorazowo zwiększa atak lub obronę bohatera o 2 punkty.

Chatka wiedźmy


Po odwiedzeniu uczy bohatera losowej zdolności (z wyjątkiem dowodzenia i nekromancji).

Skarbiec krasnoludów


Pozwala na stoczenie walki z krasnoludami o oraz .
szczegóły30% szans: walka z 50 krasnoludami o 2500 oraz 2
30% szans: walka z 75 krasnoludami o 4000 oraz 3
30% szans: walka z 100 krasnoludami o 5000 oraz 5
10% szans: walka z 150 krasnoludami o 7500 oraz 10

Siedlisko meduz


Pozwala na stoczenie walki z meduzami o oraz .
szczegóły30% szans: walka z 20 meduzami o 2000 i 5
30% szans: walka z 30 meduzami o 3000 i 6
30% szans: walka z 40 meduzami o 4000 i 8
10% szans: walka z 50 meduzami o 5000 i 10

Uczony


Zwiększa o 1 punkt atak/obronę/wiedzę/moc lub uczy losowej zdolności/zaklęcia. Znika po skorzystaniu.

Pobojowisko


Zwiększa morale oraz szczęście o 1 aż do następnej bitwy, ponadto dodaje 400 punktów ruchu do końca dnia.

Gwiazda


Jednorazowo dodaje bohaterowi 1 punkt mocy.

Szkoła magii


Jednorazowo pozwala zwiększyć wiedzę/moc bohatera o 1 punkt w zamian za 1000 .

Wiatrak


Raz w tygodniu dostarcza pierwszemu odwiedzającemu 3-6 jednostek losowego surowca (poza drewnem i złotem).

Obserwatorium


Odsłania obszar znajdujący się w promieniu 20 pól.

Obóz uchodźców


Raz w tygodniu można tu zakupić losowy oddział.

Obelisk


Odsłania część mapy ukazującej położenie Graala.

Chata proroka


Zleca graczowi zadanie do wykonania, którego treść, nagrodę i warunki można określić w edytorze.

Uniwerystet


W zamian za 2000 bohater może nauczyć się nowej umiejętności.

Karczma


Pozwala na wynajęcie losowego bohatera i wysłuchanie plotek.

Krypta


Pozwala stoczyć walkę z nieumarłymi jednostkami w zamian za artefakt i .
szczegóły30% szans: walka z 30 szkieletami i 20 ożywieńcami o 1000
30% szans: walka z 25 szkieletami, 20 ożywieńcami i 5 zjawami o 2000
30% szans: walka z 20 szkieletami, 20 ożywieńcami, 10 zjawami i 5 wampirami o 2500 i pomniejszy artefakt
10% szans: walka z 20 szkieletami, 20 ożywieńcami, 10 zjawami i 10 wampirami o 5000 i pomniejszy artefakt

Uwaga: każdorazowe odwiedzenie krypty po pokonaniu nieumarłych skutkuje karą -1 morale aż do kolejnej bitwy.

Mistyczny ogród


Raz w tygodniu dodaje odwiedzającemu 500 lub 5 .

Faktoria handlowa


Pozwala wymienić surowce po cenach takich samych, jak przy posiadaniu 5 targowisk.

Fort na wzgórzu


Pozwala po kosztach ulepszyć część jednostek.szczegóły1 poziom - za darmo
2 poziom - 75% taniej
3 poziom - 50% taniej
4 poziom - 25% taniej
5-7 poziom - po normalnej cenie

Kartograf


W zamian za 1000 odsłania mapę podziemi.

Stara szopa


Po odwiedzeniu jednorazowo dostarcza 1-4 jednostki losowego surowca (poza złotem).

Magiczne źródło


Raz na tydzień przywraca podwojoną maksymalną liczbę punktów many odwiedzającemu.

Zwłoki


Posiadają małą szansę na znalezienie skarbu lub artefaktu.
szczegóły20% szans: artefakt lub skarb
80% szans: nic

Magiczna ziemia


Wszystkie zaklęcia działają jak na poziomie mistrzowskim.

Oaza


Zwiększa morale armii o 1 aż do następnej bitwy oraz dodaje 800 punktów ruchu do końca dnia.

Monolit wyjścia


Przenosi do niego odpowiedni Monolit wejścia. Nie działa w drugą stronę.

Tabliczka


Wyświetla wiadomość - można ją określić w edytorze map.

Strażnik granicy


Zniknie dopiero po okazaniu zezwolenia od klucznika o tym samym kolorze.

Kryjówka cyklopów


Pozwala na stoczenie walki z cyklopami o surowce. szczegóły30% szans: walka z 20 cyklopami o 4 sztuki każdego surowca (poza złotem)
30% szans: walka z 30 cyklopami o 6 sztuk każdego surowca (poza złotem)
30% szans: walka z 40 cyklopami o 8 sztuk każdego surowca (poza złotem)
10% szans: walka z 50 cyklopami o 10 sztuk każdego surowca (poza złotem)

Kamień wiedzy


Pozwala jeden raz zwiększyć odwiedzającego bohatera o 1000 punktów.

Obóz najemników


Pozwala jeden raz zwiększyć atak odwiedzającego bohatera o 1 punkt.

Rojowisko ważek


Pozwala na stoczenie walki z ważkami o wiwerny. szczegóły30% szans: walka z 30 ważkamivo 4 wiwerny
30% szans: walka z 45 ważkami o 6 wiwern
30% szans: walka z 60 ważkami o 8 wiwern
10% szans: walka z 90 ważkami o 12 wiwern

Garnizon odporny na magię


Działa jak zwykły garnizon, jednak w czasie bitwy nie można korzystać z zaklęć.

Kaplica magicznego słowa


Pozwala nauczyć się losowego zaklęcia pierwszego poziomu.

Kaplica magicznego symbolu


Pozwala nauczyć się losowego zaklęcia drugiego poziomu.

Kartograf


W zamian za 1000 odkrywa wszystkie lądy na mapie.

Kryjówka złodziei


Można tu zdobyć informacje na temat innych graczy.

Młyn wodny


Po odwiedzeniu w pierwszym tygodniu dostarcza 500 , w kolejnych 1000 .

Akademia wojskowa


W zamian za 1000 bohater może podnieść swój atak lub obronę o 1.

Wejście do podziemi


Pozwala przenieść się pod powierzchnię i odwrotnie.

Konserwatorium gryfów


Pozwala na stoczenie walki z gryfami o anioły.szczegóły30% szans: walka z 50 gryfami o 1 anioła
30% szans: walka z 100 gryfami o 2 anioły
30% szans: walka z 150 gryfami o 3 anioły
10% szans: walka z 200 gryfami o 4 anioły

Skrytka chochlików


Pozwala na stoczenie walki z chochlikami o oraz .szczegóły30% szans: walka z 100 chochlikami o 1000 i 2
30% szans: walka z 150 chochlikami o 1500 i 3
30% szans: walka z 200 chochlikami o 2000 i 4
10% szans: walka z 300 chochlikami o 5000 i 6

Chata proroka


Zleca graczowi zadanie do wykonania, którego treść, nagrodę i warunki można określić w edytorze.

Sanktuarium


Bohater przebywający w sanktuarium jest nietykalny aż do jego opuszczenia.

Ogród wiedzy


Jednorazowo dodaje bohaterowi 1 punkt wiedzy.

Kamienna wieża


Jednorazowo dodaje bohaterowi 1 punkt obrony.

Fabryka machin wojennych


Pozwala na zakup balisty, wozu z amunicją oraz namiotu medyka.

Więzienie


Jeśli gracz posiada mniej niż 8 bohaterów może tutaj otrzymać dodatkowego.

Biblioteka oświecenia


Pozwala jednorazowo zwiększyć współczynniki bohatera o 2 punkty.
szczegółyBrak dyplomacji: wymagany poziom 10
Dyplomacja podstawowa: wymagany poziom 8
Dyplomacja zaawansowana: wymagany poziom 6
Dyplomacja mistrzowska: wymagany poziom 4

Fontanna fortuny


Bohater otrzymuje karę -1 lub premię dochodzącą aż do +3 punktów szczęścia do następnej bitwy.

Chata proroka


Zleca graczowi zadanie do wykonania, którego treść, nagrodę i warunki można określić w edytorze.

Świąynia


Zwiększa morale o 1 aż do następnej bitwy. W siódmym tygodniu zwiększa o 2.

Grób wojownika


Kosztem 3 punktów morale pozwala zdobyć skarb bądź artefakt.szczegóły30% szans: skarb
50% szans: pomniejszy artefakt
15% szans: potężny artefakt
5% szans: relikt

Studnia


Raz dziennie pozwala zregenerować manę bohatera.

Fontanna młodości


Zwiększa morale o 1 aż do następnej bitwy i uzupełnia 400 punktów ruchu do końca dnia.

Zaklęty krąg


Zwiększa szczęście o 1 punkt aż do następnej bitwy.

Znajdujące się na wodzie


Boja


Zwiększa morale o 1 punkt aż do następnej bitwy.

Opuszczony statek


Pozwala na stoczenie walki z żywiołakami o skarb, artefakt lub .
szczegóły30% szans: walka z 20 żywiołakami wody o 3000
30% szans: walka z 30 żywiołakami wody o 3000 i skarb
30% szans: walka z 40 żywiołakami wody o 4000 i skarb
10% szans: walka z 60 żywiołakami wody o 6000 i pomniejszy artefakt

Syreny


Bohater poświęca 30% każdego oddziału i zyskuje tyle , ile punktów życia posiadały utracone jednostki.

Wir


Przenosi statek do innego, losowego wiru kosztem utraty połowy najsłabszego oddziału w armii.

Kartograf


W zamian za 1000 odkrywa mapę wody.

Syrena


Zwiększa szczęście bohatera o 1 aż do następnej bitwy.

Wiadomość w butelce


Wyświetla wiadomość - można ją określić w edytorze map. Znika po odczytaniu.

Wrak


Pozwala na stoczenie walki ze zjawami o skarb, artefakt lub .szczegóły30% szans: walka z 10 zjawami o 2000
30% szans: walka z 15 zjawami o 3000
30% szans: walka z 25 zjawami o 4000 i skarb
10% szans: walka z 50 zjawami o 5000 i pomniejszy artefakt

Uwaga: każdorazowe odwiedzenie wraku po pokonaniu zjaw skutkuje karą -1 morale aż do kolejnej bitwy.

Siedliska Stworzeń












Oba poniższe siedliska odróżniają się od reszty możliwością nabycia więcej niż jednego rodzaju stworów. Fabryka umożliwia rekrutację jednostek neutralnych i frakcyjnych oraz jest jedynym siedliskiem, gdzie można rekrutować równocześnie podstawę i ulepszenie.

Fabryka golemów


Umożliwia rekrutację golemów]:
  • kamiennych (6 po 150 )
  • żelaznych (6 po 200 )
  • złotych (3 po 500 )
  • diamentowych (2 po 750 )
  • Wrota żywiołów


    Umożliwiają rekrutację żywiołaków:
  • powietrza (6 po 250 )
  • ognia (5 po 350 )
  • ziemi (4 po 400 )
  • wody (6 po 300 )

  • © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Heroes III". Redakcja, kontakt