Cytadela
Gnoll | |
Atak | 3 |
Obrona | 5 |
Obrażenia | 2-3 |
Zdrowie | 6 |
Szybkość | 4 |
Przyrost | 12 |
Gnoll maruder | |
Atak | 4 |
Obrona | 6 |
Obrażenia | 2-3 |
Zdrowie | 6 |
Szybkość | 5 |
Przyrost | 12 |
Ruch: naziemnyWalka: wręczKoszt: 50
Specjalne:
Specjalne:
brak
Ruch: naziemnyWalka: wręczKoszt: 70
Specjalne:
Każdy zamek ma jakieś mięso armatnie - Cytadela ma psogłowce gnolle. Przeciętna jednostka 1 poziomu. Można im zbudować budynek hordy żeby mieć więcej psogłowców. Yay! Specjalne:
brak
Reptilion | |
Atak | 5 |
Obrona | 6 |
Obrażenia | 2-3 |
Zdrowie | 14 |
Szybkość | 4 |
Przyrost | 9 |
Zbrojny reptilion | |
Atak | 6 |
Obrona | 8 |
Obrażenia | 2-5 |
Zdrowie | 15 |
Szybkość | 5 |
Przyrost | 9 |
Ruch: naziemnyWalka: strzela (12)Koszt: 110
Specjalne:
Specjalne:
brak
Ruch: naziemnyWalka: strzela (24)Koszt: 120
Specjalne:
Władcy bestii od wieków zadawali sobie bardzo trudne pytanie: co na bagnach umie strzelać? I w końcu dali łuk jeszczurce. Jaszczurka jakoś sobie radzi (po spatchowaniu :P), aczkolwiek bez rewelacji. Po ulepszeniu strzela zdecydowanie lepiej, ale za to przestaje świecić gołą klatą. Specjalne:
brak
Ważka | |
Atak | 7 |
Obrona | 7 |
Obrażenia | 2-5 |
Zdrowie | 20 |
Szybkość | 9 |
Przyrost | 8 |
Smocza ważka | |
Atak | 8 |
Obrona | 10 |
Obrażenia | 2-5 |
Zdrowie | 20 |
Szybkość | 13 |
Przyrost | 8 |
Ruch: lotWalka: wręczKoszt: 220
Specjalne:
Specjalne:
- Rozprasza zaklęcia ochronne
Ruch: lotWalka: wręczKoszt: 240
Specjalne:
Ważka to taki przerośnięty komar. Szybka, upierdliwa, i trudniejsza do zamordowania niż mogłoby się wydawać. Po ulepszeniu jest wystarczająco szybka żeby dobrać się do łuczników i ich rozproszyć. Specjalne:
- Rozprasza zaklęcia ochronne
Bazyliszek | |
Atak | 11 |
Obrona | 11 |
Obrażenia | 6-10 |
Zdrowie | 35 |
Szybkość | 5 |
Przyrost | 4 |
Bazyliszek olbrzymi | |
Atak | 12 |
Obrona | 12 |
Obrażenia | 6-10 |
Zdrowie | 40 |
Szybkość | 7 |
Przyrost | 4 |
Ruch: naziemnyWalka: wręczKoszt: 325
Specjalne:
Specjalne:
- Zamienia w kamień (20% szans)
Ruch: naziemnyWalka: wręczKoszt: 400
Specjalne:
Sześcionoga jaszczurka ze zirytowanym wyrazem twarzy. Zamienia w kamień, a poza tym nie robi nic szczególnie interesującego. Po ulepszeniu pełza nieco szybciej, gryzie nieco mocniej, dostaje grzebień i kolce. Specjalne:
- Zamienia w kamień (20% szans)
Gorgona | |
Atak | 10 |
Obrona | 14 |
Obrażenia | 12-16 |
Zdrowie | 70 |
Szybkość | 5 |
Przyrost | 3 |
Wielka gorgona | |
Atak | 11 |
Obrona | 16 |
Obrażenia | 12-16 |
Zdrowie | 70 |
Szybkość | 6 |
Przyrost | 3 |
Ruch: naziemnyWalka: wręczKoszt: 525
Specjalne:
Specjalne:
brak
Ruch: naziemnyWalka: wręczKoszt: 600
Specjalne:
Typowa krowa. Po ulepszeniu staje się nietypową krową, która zabija wzrokiem. Bardzo nielubiana przez smoki, anioły, i tym podobne tałatajstwo. Nie dość, że jest wyjątkowo skuteczna przeciwko nim, to jeszcze dochodzi wstyd i hańba bycia zabitym wzrokiem krowy. Albo, na przykład, sklonowanej krowy, przyspieszonej krowy, lub przeteleportowanej krowy, bo zwykła krowa niestety nie jest zbyt ruchliwa. Uwaga - nie działa na nieumarłych, bo oni i tak już nie żyją. Specjalne:
- Zabija spojrzeniem (dodatkowo uśmierca średnio 1 jednostkę na każde 10 gorgon w oddziale)
Wiwerna | |
Atak | 14 |
Obrona | 14 |
Obrażenia | 14-18 |
Zdrowie | 70 |
Szybkość | 7 |
Przyrost | 2 |
Królewska Wiwerna | |
Atak | 14 |
Obrona | 14 |
Obrażenia | 18-22 |
Zdrowie | 70 |
Szybkość | 11 |
Przyrost | 2 |
Ruch: lotWalka: wręczKoszt: 800
Specjalne:
Specjalne:
brak
Ruch: lotWalka: wręczKoszt: 1100
Specjalne:
Władcy bestii chcieli smoków - bo co to za władcy bestii bez największej bestii? Ale na bagnach nie było smoków... więc znaleźli substytut. Jak to z substytutami bywa, wiwernie do prawdziwego smoka sporo brakuje. W szczególności punktów życia, których ma bardzo mało jak na swój poziom. Po ulepszeniu czasami podtruwa, co czasami się przydaje... Ale tylko czasami. Specjalne:
- Zatruwa przeciwników (20% szans na obniżenie maksymalnej liczby punktów życia jednostek w oddziale o 10% co turę)
Hydra | |
Atak | 16 |
Obrona | 18 |
Obrażenia | 25-45 |
Zdrowie | 175 |
Szybkość | 5 |
Przyrost | 1 |
Hydra chaosu | |
Atak | 18 |
Obrona | 20 |
Obrażenia | 25-45 |
Zdrowie | 250 |
Szybkość | 7 |
Przyrost | 1 |
Ruch: naziemnyWalka: wręczKoszt: 2200
Specjalne:
Specjalne:
- Atakuje wszystkich przyległych wrogów
- Powstrzymuje kontratak
Ruch: naziemnyWalka: wręczKoszt: 3500 +1
Specjalne:
Przerośnięta jaszczurka z trzema głowami. Nie lata, nie strzela, za to kąsa wszystkich okolicznych wrogów bez kontrataku. Po ulepszeniu dostaje więcej głów. Z pewnością jest trudniejsza w użyciu niż inne jednostki 7 poziomu, które po prostu podlatują i mordują. Natomiast ma spory potencjał, zwłaszcza jak się ją potraktuje Przyspieszeniem, Modlitwą, tudzież Teleportacją... Specjalne:
- Atakuje wszystkich przyległych wrogów
- Powstrzymuje kontratak