Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB
News
Po wielu latach w końcu doczekaliśmy się kolejnej grywalnej wersji Heroes of Might and Magic III: The Succession Wars. Jest to totalna konwersja Heroes III na styl graficzny i atmosferę swojej poprzedniczki — Heroes II. Modyfikacja dodaje ogrom nowej zawartości: jednostki, zamki, artefakty, obiekty i wiele więcej.
Modyfikację należy instalować na czyste H3, w razie problemów z uruchomieniem ratunkiem może się okazać HD Mod.


Twórcy przygotowali także filmik na YouTubie prezentujący moda:

EDIT: "Błąd" pozwalający na nielimitowane budowanie został najprawdopodobniej naprawiony. Wystarczy ponownie pobrać modyfikację. Zaleca się odpalenie gry przez HD Moda i dodanie w nim takiej linijki.
Dark Dragon
Wasze komentarze (23)
1 sty - 11:46

Drwal
Za dużo tego ostatnio, nie ma czasu kiedy przetestować. Naprawdę trzeba będzie wziąć urlop, by nadrobić zaległości.:)
1 sty - 11:52

Magiellan
Kurcze, jak piknie się nowy rok zaczyna :) Tak bardzo czekam na ten mod i wreszcie się doczekałem XD. Niestety, żeby nie było tak piknie mam problem z instalacją... Otóż jak zainstalowałem w folderze z heroesami to po zainstalowaniu i odpaleniu włącza się jako zwykły wog... Natomiast po zainstalowaniu w innym folderze wyskakuje jakiś dziwny błąd "nie można uruchomić programu, ponieważ na komputerze nie znaleziono mss32.dll. Spróbuj ponownie zainstalować program, aby naprawić ten problem"
Proszę drodzy grotowicze pomóżcie!!!
1 sty - 11:52

Dark Dragon
Ogromne gratulacje dla twórców, widać niesamowitą ilość pracy włożoną w moda. Niemniej wersja nie jest wolna od błędów — obecnie takim najpoważniejszym wydaje się możliwość nielimitowanego budowania w ciągu 1 dnia.
1 sty - 11:55

Dark Dragon
@Magiellan Brzmi nieprawdopodobnie, przecież ta modyfikacja nie ma plików potrzebnych do uruchomienia WoGa... Na pewno zainstalowałeś to na czyste H3?
1 sty - 12:01

Magiellan
Tu jest właśnie kolejny problem... Zainstalowałem to w ogólnym katalogu z WOGiem... Niestety mam tam straszny burdel...Przykładowo jak dla mnie to tam w ogóle jest tylko WOG bez zwykłego herka3 czy któregokolwiek dodatku (nawet nie wiem czy sam czy to możliwe, że sam WOG działa bez niczego)... I w tym folderze po zainstalowaniu dodatek sw otwiera się jako wog.... No a w tym przypadku z tym błędem to stworzyłem po prostu nowy pusty folder i tam wsadziłem tą modyfikacje i niby się zainstalowało ale wyskakuje taki błąd jak napisałem w poście powyżej... Znaczy rozumiem, że sw powinno być zainstalowane na zwykłym h3? Samo nie będzie działać?
1 sty - 12:09

Etharil
@Magiellan Sugeruję zainstalować H3 na czysto, zrobić kopię i wtedy sobie trzymać H3 w kilku folderach.
1 sty - 12:12

Magiellan
Tzn... Właśnie zajrzałem do skarbca i tam wyczytałem, że do tego sw potrzeba zwykłego h3... Kurcze a da radę zainstalować h3 z płytki? Mam oryginalną problem w tym, że to strasznie stare i w ogóle...
1 sty - 12:15

Żmijec
Niestety mod ma błędy
Nie ma limitu budowania budynków i nie pobiera za nie surowców, to znaczy odświeża początkową wartość z każdą wizytą w Radzie Miasta
1 sty - 12:45

Magiellan
Dobra. Odpaliłem. Zainstalowałem zwykłe H3 w pustym folderze i poszło. W kwestii błędów tak na szybko to zauważyłem to o czym napisał żmijec (i to chyba najgorszy błąd. Po za tym przynajmniej u mnie nie da się grać tym nowym zamkiem gdyż od razu po jego wybraniu wyskakuje błąd a także nie da się stworzyć mapy. Wyskakuje jakiś błąd, że coś tam nie można stworzyć mapy... Także niestety mimo iż doceniam pracę autorów tak niestety radość była chyba nieco przedwczesna a sam mod jest średnio grywalny...
1 sty - 12:57

Żmijec
Trzeba pobrać poprawioną wersję

https://www.dropbox.com/s/ocyg2jqc4hzi89v/H3SW%20v0.8.0%20Installer.exe?dl=0&fbclid=IwAR090Lz2cG7CujnZ7rdurZQyEvsdXOAIOeg3ZGTAO5Vcq44ndTt_mrAUBoM

Tutaj już budynki budują się normalnie

Ja mam wersję GoGową Complete i tam piaskowy zamek działa
1 sty - 14:52

Magiellan
Pobrałem tą poprawioną wersję i faktycznie ten błąd z nielimitowanymi zakupami został wyeliminowany. Niemniej przynajmniej u mnie w dalszym ciągu nie da się zagrać tym całkiem nowym miastem oraz samemu stworzyć mapy. Ktoś może ma jakiś pomysł dlaczego?
Ps. Ciekawostka z tym HD Modem. Otóż wystarczy, że jest on po prostu zainstalowany w tym samym folderze. Ale wcale nie trzeba uruchamiać modyfikacji przez HD Moda. Wystarczy mieć go zainstalowanego i gra odpala się zarówno przez niego jak i sama z siebie XD
1 sty - 15:50

satyr64
U mnie występuje dziwny bug, po wybudowaniu capitolu w zamku on znika i jest zastępowany capitolem z Heroes III, nie mogę potem kompletnie niczego budować. Nie wiem czy to kwestia złej podmiany plików czy wersji "Złotej".
1 sty - 15:59

Żmijec
HD Mod nie działa prawidłowo, podmienia grafiki na te z Homm III

Parę razy już mi zcrashowało wywalając komunikaty
1 sty - 16:08

Orzie
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
INSTALLATION

1. Install clean Heroes 3: SoD or Heroes Complete (without HotA, HD, WoG, ERA, etc.)
2. Download and Install H3SW v0.8.0
3. Install HD Mod if you have troubles with h3sw.exe.
4. Check if <Fix.Cosmetic> = 0. Write this line manually if it isn't there.

If you have the unlimited resources bug + Dragon Tower bug:

0. Delete the game+mod+HD directory completely.
1. Re-download H3SW v0.8.0 Installer from the same links.
2. Install clean game, install the mod, install HD Mod.
3. Make sure that <Fix.Cosmetic> = 0 in HD Mod launcher. Write this line manually if it isn't there.
3. Enjoy!
2 sty - 13:53

RustDragon
Może to już czas aby zrobić jakieś spolszczenie?? :)
2 sty - 16:44

mrocznymag322
OO Radujmy się panowie, ponieważ ten rok będzie historyczny :)
3 sty - 15:44

MinosKing
Sprawdziłem i u mnie odziwo działa dobrze, ważna kolejność wgrania jest taka jak podał wyżej Orzie:

Instalacja czystego Homm 3 np. Complete bez żadnych innych modów, po drugie wgranie modu z Homm II i po trzecie wgranie HD moda i przed pierwszym odpaleniem wpisanie podanej przez niego linijki.

Dziwi mnie jednak że w grze czasami np. na gotowych mapach nie wiem czy wszystkich? Pojawiają się dziwne kulki oznaczone jako np. Upgrade Centaur, Upgrade Evil Eye czy inne. Nie wiem też skąd wrogowie wytrzasnęli Bohatera Inferno? Bez portretu ale pomimo to można było z nim walczyć i go pokonać. Sam mod bardzo ciekawy ale co do balansu to no mogłoby być lepiej. ;]
4 sty - 10:14

Orzie
@MinosKing,
Where did you find the restricted creature upgrades? Was it a specific map, or did they appear during the playing process?
4 sty - 12:28

MinosKing
@Orzei
On one of the ready maps, I do not remember the name but it was marked with the head of the red dragon if it has any meaning?
4 sty - 17:09

Orzie
@MinosKing,
It's the newest map format. We will look into it.
4 sty - 17:19

MinosKing
@Orzie
I understand, it's nice that I could help you. :P
6 sty - 11:58

Serd
Nareszcie można to samemu sprawdzić! :) Oby tylko w którejś z przyszłych wersji dokończyli inferno!
8 sty - 10:01

AquaInferus
ale to jest po angielsku czyli na polskie wersji gry racze niezadziała
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes III". Redakcja, kontakt